הגננת המתעללת לטכנאי המצלמות: "מחק את ההקלטה" 

מנהלת ה"גן ומשפחתון לובה" ברמת גן פנתה לטכנאי מצלמות וביקשה ממנו למחוק את תוכן מערכת ההקלטה בה תועדו מעשי התקיפה

bigstock

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה כתב אישום לבימ"ש המחוזי בעיר נגד ליובוב (לובה) קזקביץ בת ה 63, מנהלת ה'גן ומשפחתון לובה" ברמת גן , בגין התעללות בקטין וריבוי עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי ביחס ל 11 קטינים ילידי 2017-2020 ושיבוש הליכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אריאל שור, במהלך התקופה הרלוונטית, ניהלה הנאשמת בביתה ברמת גן, פעוטון פרטי בשם "גן ומשפחתון לובה", המיועד לפעוטות בגילאי 4 חודשים ועד 3 שנים. במספר רב של הזדמנויות ובשלל דרכים, תקפה והתעללה הנאשמת בקטינים, השליטה בגן אווירה של טרור, לרבות בדרך של מכות, דחיפות, משיכות, צעקות והתנהגויות אלימות וכוחניות אחרות. 

בין היתר הטיחה הנאשמת את הילדים באופן שגרם להם להיחבט בראשם ובחלקי גוף שונים, הכתה אותם בפניהם, גררה ילדים על הרצפה, משכה בשערותיהם, משכה את ידיהם בחוזקה,  השאירה קטינים קשורים בכיסאות אוכל ו-ב"סלקל" משך זמן רב, כיסתה את גופם וראשם של קטינים בגסות, השאירה קטינים לבדם ללא השגחה דקות ארוכות, האכילה תינוקות מאותם כלים ולא שמרה על רמת היגיינה נאותה ועוד.        

על מנת להסתיר את מעשי התקיפה וההתעללות בגן, פנתה הנאשמת לטכנאי מצלמות וביקשה ממנו למחוק את תוכן מערכת ההקלטה בה תועדו מעשי התקיפה וההתעללות. לאחר מכן, החליפה המשיבה באמצעות הטכנאי את מערכת ההקלטה בגן ודרשה ממנו לזרוק את מערכת ההקלטה בה תועדו מעשי התקיפה ההתעללות.

בבקשת המעצר ציין עו"ד שור: " המשיבה פעלה בדפוס התעללות קבוע, וכאכולת שנאה התירה ייצרה ושחררה רסן זעמה על טרף קל, קטינים חסרי ישע, אשר אינם מסוגלים להתנגד למעשיה ורובם אף אינם מסוגלים לתקשר מילולית ולדווח להוריהם על הזוועות שעברו בגן."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית