אלביט נבחרה לניסוי ייצור מכונות הנשמה בארה"ב

חברת KMC, חברה נכדה של אלביט מערכות, נבחרה על ידי משרד ההגנה האמריקני במסגרת הפרויקט וולקן 5

קרדיט: אלביט

חברת KMC, חברה נכדה של אלביט מערכות, נבחרה על ידי משרד ההגנה האמריקני - הסוכנות לבריאות של משרד הביטחון, משרד יכולות החירום של חיל האוויר האמריקני ומכון האחים רייט, לתמוך בפיתוח והערכה של מכונות הנשמה במסגרת פרויקט מכונות ההנשמה וולקן 5. חמש דגמים בשלים של מכונות הנשמה נבחרו במסגרת הפרויקט וולקן 5 וחברת KMC בוחנת כעת את כושר הייצור של אותם דגמים, תוך שהיא מאשרת את זמינות הרכיבים.

KMC נבחרה הודות לניסיונה בתכנון וייצור בסביבה תחת פיקוח מנהל המזון והתרופות האמריקאי. לאחרונה, סיימה KMC הערכה של אב טיפוס למכונת הנשמה שפותח על ידי צוות של חיל הים האמריקני בחטיבת מרכז הלוחמה של חיל הים בפנמה סיטי.

במסגרת פרויקט מכונות ההנשמה וולקן 5, עלה הצורך לגבש תוכניות במחירים נוחים למכונות הנשמה שיוכלו להשיב לתפקוד ריאה פגועה של חולה הנאבק בקורונה. מטרת הפרויקט להבטיח זמינות של מכונות הנשמה במהלך החמרה במקרי קורונה במידה ויהיה מחסור במכונות הנשמה.

פרויקט מכונות ההנשמה וולקן 5 ממומן על ידי המפקדה למשימות מיוחדות האמריקנית תוך שימוש בפלטפורמות החדישות של וולקן כדי להאיץ את אספקת הפתרונות החדשניים במסגרת היוזמה לביטחון לאומי. מכון האחים רייט אחראי על המימון שמספקת ממשלת ארה"ב ועל התיאום מול החברות המשתתפות שהגישו את חמש התוכניות שנבחרו למכונות הנשמה. 

רענן הורביץ מנכ"ל אלביט אמריקה, אמר:KMC   מתמחה מזה ארבעה עשורים בתכנון ובייצור עבור מספר מוסדות רפואיים מובילים וחברות בתחום מדעי החיים. אנו גאים בכך שחברת בת זו של אלביט מערכות אמריקה יכולה כעת ליישם את מומחיותה, לסייע בצורך לאספקת מכונות הנשמה במהלך פנדמיית הקורונה". השליחות שלנו היא לספק פתרונות חדשניים ומצילי חיים ופרויקט מכונות ההנשמה וולקן 5 מדגים את מחויבות כוח העבודה שלנו להגשים את ייעודנו תוך שימוש בשיטות ייחודיות ובשותפויות יוצאות דופן".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית