חדש: "ערכות רפואה טקטיות"

פיתוח של T9 DESIGN
אחד התחומים החשובים בצה"ל בפרט, ובתחום הביטחון והצלה בכלל, הוא התחום הרפואי הטקטי. חברת T9 DESIGN פיתחה ערכות נשיאה חדשות לטיפול בנפגעים אשר מחולקות לפי קטגוריות טיפול ולפי סוג המטפל בין אם מדובר בחובש או ברופא.

לדברי יאיר נגר, מנהל תפעול ואבטחת איכות בחברה, היתרון בערכות הנשיאה החדשות הוא שכל הציוד נגיש והערכות מובנות בתוך התיק ומותאמות לטיפול הספציפי הנדרש. "לפי העיקרון של 'שעת הזהב', מרגע שיש פגיעת טראומה קשה, המטרה היא להגיע ולטפל בפצוע במהירות האפשרית, זה משפיע על סיכויי ההישרדות. בערכות החדשות, לכל בעל תפקיד יש את הציוד האישי שלו והוא מחולק לפי סוג הטיפול וחומרת הפציעות. למשל, אם החובש מגיע לטפל בפצוע מחוסר הכרה שסובל גם משטפי דם, אז דבר ראשון הוא צריך נגישות לערכת הנשמה, לאחר מכן הוא ימשיך ויטפל בפגיעות נוספות לפי חומרתן.

"בין היתר, הערכות החדשות כוללות: ערכת נוזלים, ערכת וריד מרכזי, אמצעי חבישה, ערכת הנשמה, משככי כאבים, קטטרים למיניהם ועוד. מדובר בערכות נשיאה קטנות וקומפקטיות שניתן לשאת גם בפעילות מבצעית ארוכה, וכוללות גם מקום לציוד הנלווה של הלוחם בנוסף לציוד הרפואי. בנוסף, הן גם ניתנות לקיפול מהיר ותזוזה בין פצוע לפצוע באירוע רב נפגעים או תחת אש".

לדברי לירן כהן מנכ"ל החברה: "במגע יום יומי עם אנשי צבא וביטחון גילנו את הצורך והבעייתיות שבנושא. לאחר מחשבה רבה ומספר ניסויי שטח, ביחד עם יחידות שונות הגענו לרמת מוצר אשר נותנת פתרון מלא למשתמש הסופי

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית