תא"ל אלמוז נכנס לתפקיד דובר צה"ל

בטקס שנערך בקרייה נכנס לתפקידו תא"ל מוטי אלמוז, המחליף את תא"ל יואב (פולי) מרדכי כדובר צה"ל החדש. שר הביטחון: "למוטי הכלים לשמר על מעמד צה"ל"
(צילום: דו"צ)
עכשיו זה רשמי: דובר צה"ל החדש, תא"ל מוטי אלמוז, נכנס לתפקידו בטקס חגיגי שנערך במעמד שר הביטחון, מר משה (בוגי) יעלון, הרמטכ"ל בני גנץ וחברי פורום המטה הכללי. בתפקידו האחרון שימש אלמוז כראש המנהל האזרחי ביהודה ושומרון. דובר צה"ל החדש מחליף את תא"ל יואב (פולי) מרדכי שכיהן בתפקיד בשנתיים וחצי האחרונות.

בטקס דיבר דובר צה"ל היוצא, תא"ל מרדכי שאמר "שנתיים וחצי חלפו. שנתיים וחצי של מסע מיוחד מאוד, במחוזות חדשים, אשר מגיע היום לקו הסיום. פעלנו בהקפדה יתרה לשקף את העשייה של צה"ל – באמת, בשוויון ובהגינות. חטיבת דובר צה"ל מבצעית יותר מתמיד, אנשיה כיום פרוסים בכל חטיבות השטח ובכל האוגדות המרחביות. קיבלתי חטיבה חזקה ומקצועית, מסורה לאין קץ ואני מקווה שהיא יוצאת מחוזקת".

תא"ל אלמוז הודה למרדכי על שירותו והרמטכ"ל גנץ אמר "פולי מילא את תפקיד דובר צה"ל בהצלחה מוחלטת. זהו תפקיד הדורש תבונה ורגישות, ואתה, פולי, ידעת להביא תכונות אלו לתפקיד כאשר לנגד עינייך טובת צה"ל ומשרתיו".

שר הביטחון יעלון הוסיף כי "התקשורת היא זירה אשר מחייבת התעסקות משלב התכנון ועד הביצוע. זו זירה מורכבת שאי אפשר להקל בה ראש. תפקיד דובר צה"ל הוא מורכב ומאתגר. פולי הצליח בתפקיד למרות שהגיע אליו ללא רקע תקשורתי. הוא שמר על הערכים כמי שמחויב לאתיקה ולהיותו קצין. אני בטוח שלמוטי יש את הכלים והערכים להוביל את חטיבת דובר צה"ל באופן כזה שמעמד הצבא יישמר, ונדע לחזק את הלגיטימציה ואת צה"ל".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית