שוק הסייבר האירופאי רותח: אלפי משתתפים בסייברטק אירופה 2023

הנושאים המרכזיים של הכנס השנה כללו הגנה אקטיבית בסייבר, יישום מנגנוני ״אפס אמון״ וטכנולוגיות מהדור הבא, כמו למידת מכונה ובינה מלאכותית

Photos: Cybertech

Cybertech Global, פלטפורמת כנסי הסייבר העולמית ומפגשי ה-B2B, המובילה בתעשיית הסייבר, חזרה השבוע לרומא עם אירוע סייברטק שנערך בשיתוף עם מוביל עולמי בתחום התעופה, החלל והביטחון - חברת לאונרדו.

האירוע נערך במשך יומיים, שלישי ורביעי השבוע, במרכז הכנסים לה נובולה, איטליה. האירוע כלל תערוכת חברות מרשימה, הרצאות ואירועים מיוחדים למגזר הסייבר האירופאי, עם מובילי הדעה המשפיעים והבולטים ביותר בתחום. 

האירוע סיפק למשתתפים חשיפה לכל הגישות החדשניות ביותר בהגנה בסייבר, על ידי כמה מהמומחים והחברות הבולטים בתעשייה, תוך יצירת הזדמנויות עסקיות חדשות.

הנושאים המרכזיים של הכנס השנה כללו הגנה אקטיבית בסייבר, יישום מנגנוני ״אפס אמון״ וטכנולוגיות מהדור הבא, כמו למידת מכונה ובינה מלאכותית.

מפגשים ספציפיים התמקדו בנושאים שונים כגון אבטחת ענן, fin-sec, חלל, תשתיות קריטיות, אבטחה ימית ותחבורה והשקעות בחברות סייבר. בנוסף, כלל השיח בכנס התייחסות למסגרת האסטרטגית של אבטחת הסייבר באיחוד האירופי ופרויקטי הגנת סייבר באירופה, כולל AI for Cyber & Cyber for AI ואבטחת פינטק.

בנוסף, בזמן שאנו מנווטים בשנת המיומנויות האירופית 2023, האירוע גם חקר את המחסור במיומנויות אבטחת סייבר ותפקיד הגיוון המגדרי, כמו גם את הצורך בטיפוח כישרונות חדשים.

שורת הדוברים כללה את גידו קרוסטו, שר ההגנה האיטלקי; ברונו פראטאסי, מנכ"ל, הסוכנות הלאומית לאבטחת סייבר (ACN), איטליה; רוברטו צ'ינגולני, מנכ"ל ומנהל כללי, לאונרדו; מאורו מאצ'י, מנכ"ל אקסנצ'ר; איבנו גבריאלי, מנהל משטרת הדואר ושירות התקשורת, איטליה; אווה חן, מנכ"לית ומייסדת שותפה, טרנד מיקרו.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית