MCTECH סיפקה פתרונות הגנה כנגד רחפנים לספינות בדרום מזרח אסיה

הפיתוח המואץ בעולם בתחום הרחפנים האוטונומים והמל"טים יצר שוק חדש ומלא באתגרים ובהזדמנויות חדשות | עידו בר-עוז, סמנכ"ל השיווק: "אנו גאים להיות חברה הניצבת בחזית הטכנולוגית בהגנה על אזרחים וצבאות מפני מלט"ים ורחפנים״

קרדיט תמונות: MCTECH

בנוף הצבאי המשתנה ללא הרף, מעט חברות הטביעו חותם כמו MCTECH RF Technologies Ltd. חברה חדשנית זו, אשר הוקמה בשנת 2014, הפכה למובילה עולמית בפיתוח יצור ואספקה של מערכות הגנה כנגד רחפנים ומל"טים. עם מחויבות למצוינות והתמקדות בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך  MCTECHיצרה לעצמה שם עולמי.

הפיתוח המואץ בעולם בתחום הרחפנים האוטונומים והמל"טים יצר שוק חדש ומלא באתגרים ובהזדמנויות חדשות עבור התעשיות השונות. יחד עם זאת, ריבוי כלי טיס הבלתי מאוישים, עורר גם חששות כבדים לגבי ביטחון, אבטחה ופרטיות. חברת MCTECH אשר זיהתה את הצורך במתן פתרונות הגנה כנגד רחפנים ומל"טים מיצבה את עצמה במהירות בחזית המאבק למניעת שימוש לא חוקי בידי גופי פשע וטרור.

עידו בר-עוז, סמנכ"ל השיווק, אומר כי "אנו גאים להיות חברה הניצבת בחזית הטכנולוגית בהגנה על אזרחים וצבאות מפני מלט"ים ורחפנים. רק לאחרונה סיפקנו והתקנו מערכת ריאקטיבית מהגרסה העדכנית ביותר שלנו MC-BLUEWAVE המשולבת בינה מלאכותית, על ספינות חיל ים אשר פועלת לשביעות רצונו של הלקוח."

[ עידו בר-עוז - סמנכ"ל שיווק | MCTECH ]

מערכות פורצות הדרך של MCTECH זכו להכרה עולמית בזכות איכותם וביצועים יוצאי דופן. כך למשל, מערכת ה-,MC-HORIZON D360BP  שהינה מערכת ניידת לבישה ייחודית וראקטיבית כנגד רחפנים, המשמשת חיילים בצבאות ברחבי העולם, הפרושים בשטח ומגנה על פעילותם המבצעית. מוצרי החברה נמצאים בשימוש במגזרים שונים, כולל סוכנויות ממשלתיות, תשתיות קריטיות, מתקנים צבאיים, הגנה על שיירות ורכבים, אבטחת משרדי נשיאות ברחבי העולם, יחידות מיוחדות של הצבא, בתי כלא ולאחרונה אף סופקו מערכות להגנה על ספינות במדינה בדרום מזרח אסיה.

"על ידי מתן פתרונות מקיפים, תפורי מידה לשלל לקוחותינו בעולם, אנו עונים על הצרכים והבקשות הספציפיות לשביעות רצונם המקסימלית של משתמשי הקצה. לאורך השנים הרווחנו את האמון והנאמנות של לקוחותינו המגוונים בכך שסיענו להם במשימות הגנה מבצעיות מצילות חיים". אומר עידו בר עוז.

[קרדיט תמונות: MCTECH]

חיים מאירוביץ', מנכ"ל החברה, מספר "כי החברה מספקת ללקוחותיה תמיכה מלאה לאורך כל חיי המוצר תוך מתן עידכונים שוטפים. גישה ממוקדת זו אפשרה לחברה לבנות מערכות יחסים ארוכות- טווח ולבסס את עצמה כשותפה מהימנה לגופי ממשל צבא וביטחון לאומי. שיתוף הפעולה באופן פעיל עם מומחי תעשייה וגופים רגולטוריים עוזרים לחזות מגמות מתפתחות ואיומים פוטנציאליים".

במבט קדימה, MCTECH תמשיך לשאוף למצוינות וחדשנות, תוך הקשבה לצרכים המשתנים של משתמשי הקצה ושינויי השוק, בכדי להמשיך להיות בחזית הטכנולגיה בהגנה על אזרחים ומדינות בפני האיומים השונים.


למידע נוסף על MCTECH ומגוון מערכות שלה, בקרו באתר האינטרנט בכתובת www.mctech-jammers.com

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית