מתחזה הצליחה להכנס לביתו של טראמפ

במשך שנים מספר, אנה דה רוטשילד התפארה בשורשים המשפחתיים שלה, שושלת הבנקאים האירופית | אלא שהאישה בת ה-33 לא הייתה בת למשפחת הבנקאים המפורסמת, וכעת היא מושא לחקירה מתרחבת של ה-FBI

https://youtu.be/zPaHV7gGwcM

במשך שנים מספר, אנה דה רוטשילד התפארה בשורשים המשפחתיים שלה, שושלת הבנקאים האירופית. היא הקפידה ללבוש בגדי מעצבים, שעון רולקס ונהגה ב- SUV שחור של מרצדס בנץ בשווי 170,000 דולר.

את סיפור הכיסוי שלה היא החלה לבנות לפני שנים רבות, כשהיא בונה לעצמה דמות חדשה, מתחברת לפוליטקאים רמי דרג, בנקאיים, אנשי נדל"ן, ואף נוסעת איתם למסעות בארה"ב, באיי הבאהמה, ובקריביים.

היא הייתה "שותפה" איתם לפיתוח פרוייקטי דיור יוקרתי באמרלד ביי באיי בהאמה, בבניית מלון רב קומות במונקו ובבניית מסלול מירוצים של פורמולה 1 במיאמי. אנה לא סתם סיפרה על מיזמים חדשים, אלא גם גילתה בקיאות רבה בכל המתרחש במונקו ובנכסי "משפחתה". 

רגע מרכזי בחייה של האישה המוכשרת, השולטת במספר שפות, התרחש בשנה שעברה, כשהוזמנה למאר-א-לאגו, מועדון הגולף שבבעלות דונלד טראמפ, שם התערבבה עם תומכי הנשיא האמריקאי לשעבר ואף שיחקה איתו גולף.

היא קשרה שם קשרים עם הסנאטור לינדזי גרהאם ופוליטיקאים ידועים נוספים. אנה אף הבטיחה לסייע לטרמאפ בגיוס כספים ולשלם מיליון דולר עבור צילום איתו, כחלק מתרומתה. 

ב- 2015 הקימה ארגון צדקה המפעיל דף פייסבוק, המציין שמקורו במיאמי, ומטרתו גיוס כספים עבור ילדים החיים בעוני בארה"ב, קנדה, אפריקה, ונצואלה, בהאיטי ובמקומות נוספים. ארגון הצדקה שלה גייס למעלה מ- 150,000 דולר. ב- 2016 גייס ארגון הצדקה של אינה למעלה מ- 236,000 דולר עבור תמיכה בנפגעי ההוריקן בהאיטי. 

אלא שהאישה בת ה-33 לא הייתה בת למשפחת הבנקאים המפורסמת, וכעת היא מושא לחקירה מתרחבת של ה-FBI שהתעמקה בפעילותה הפיננסית בעבר ובאירועים שהובילו אותה לביתו של הנשיא לשעבר. בנוסף ל-FBI, סוכני אכיפת חוק בקנדה אישרו כי היא גם מושא לחקירת יחידת הפשעים של קוויבק מאז פברואר האחרון.

שנה לפני הפשיטה המתוקשרת היטב של ה-FBI על ביתו של הנשיא לשעבר על חוף הים, האישה ששמה האמיתי הוא אינה יאשצ'ישין, מהגרת דוברת רוסית מאוקראינה, ערכה מספר נסיעות לאחוזה כשהיא מתחזת כבת למשפחה המפורסמת וקושרת קשרים חברתיים עם כמה מתומכיו המרכזיים של הנשיא לשעבר.

אינה יאשצ'ישין, בתו של נהג משאית אוקראיני מאילינוי, שהגיעה לארצות הברית לפני כעשר שנים, הצליחה לעקוף את כל מנגנוני האבטחה של שומרי ראשו של של טראמפ, ולהכנס בקלות יחסית, באמצעות זהות בדויה אותה בנתה משך מספר שנים, למרכזי הכוח של אמריקה, למועדונים ובתים פרטיים של בכירי הפוליטקאים של המפלגה הרפובליקנית.

אינה נכנסה פעמים רבות למקומות אלו, תוך שהיא חושפת את נקודות התורפה של מתקן המשמש הן כמעון הנשיא לשעבר והן כמועדון פרטי, ומדגישה את פערים האבטחה.

סוגיית ההסתננות בכיסוי של אנה/אינה למגוריו ולנכסיו של טראמפ, מתחדדת עוד יותר לאחר שבראשית אוגוסט תפסו לכאורה סוכני ה- FBI, ארגזים רבים של חומרים מסווגים.

ה- FBI פרסם כחלק מהחקירה עותקים של שני דרכונים מזויפים מארה"ב. וקנדה - הנושאת את תמונתה ואת השם אנה דה רוטשילד - ורישיון נהיגה בפלורידה באותו שם שמציג את הכתובת של אחוזה מפוארת בשווי 13 מיליון דולר במיאמי ביץ' שבה היא מעולם לא גרה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית