ת'אלס משיקה ענן נתונים לכוחות טקטיים

https://www.thalesgroup.com/en/worldwide/defence/press-release/thales-launches-first-defence-cloud-offering-armed-forces

ב-Eurosatory 2018, תאלס משיקה את פתרון תשתית הענן הפרטי המקיף הראשון לשיפור היעילות התפעולית של הכוחות המזוינים. NEXIUM Security Cloud הוא "בלב המהפך הדיגיטלי של לקוחותיה ומתאים לצרכים הספציפיים של הכוחות המזוינים הפועלים בסביבות מוגבלות עם דרישות אבטחה מחמירות", מציינת החברה.

פתרונות הענן המשמשים כיום ליישומים אזרחיים אינם מתאימים לכוחות הפרוסים. הם דורשים רוחב פס ללא הגבלה שאין לכוחות המזוינים בשדה. ה- Thales Defense Cloud הוא פתרון המיועד לסביבות מוגבלות רוחב פס, המאפשר לכוחות הפרוסים לנהל את משימותיהם באוטונומיה מוחלטת.

Thales מציעה פתרון מלא, כולל אירוח מאובטח, מקצה לקצה של נתונים ויישומים. משתמשים החל ממפקדים במפקדות ועד היחידות הפרוסות יכולים לגשת לנתונים בפרטיות מלאה בסביבה ייעודית. הפתרון מבוסס על NEXIUM Security Cloud הוא מקיף ומודולרי.

"ת'אלס מביאה לכוחות המזוינים את מומחיותה במערכות מידע וטכנולוגיות מאובטחות, משולבות עם יכולות ברמה עולמית בטכנולוגיות הדיגיטליות העיקריות של קישוריות ו- IoT, ביג דאטה, בינה מלאכותית וסייבר", אומר מארק דרמון, סגן נשיא Thales נשיא, תקשורת מאובטחת ומערכות מידע. "עם Nexium Defence Cloud, תאלס מרחיבה את ארסנל המוצרים לכוחות המזוינים המאפשר להם לקבל החלטות במהירות וביעילות בזמן אמת בכל רגע מכריע".

מקור: thalesgroup

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית