ארה"ב: מאבק על פרטיות המידע של מנויי פס-רחב

רגולציה חדשה על ספקיות האינטרנט בארה"ב רוצה לתת לצרכן יותר שקיפות על השימוש במידע שלו

bigstockphoto.com

נציבות התקשורת הפדרלית בארה"ב (ה-FCC) מקדמת רגולציה על ספקיות הגישה לאינטרנט בפס-רחב שתסדיר את השימוש שלהן במידע אישי על מנוייהן למטרות מסחריות כמו פרסומות ממוקדות, תחייב אותן ליידע את המנויים על השימוש במידע ותאפשר למנויים לשלוט בשימוש שנעשה במידע למטרות מסחריות.

תעשיית הטלקום בארה"ב מתנגדת לרגולציה המוצעת וטוענת, בין היתר, כי יש לאפשר לחברות הטלקום לפעול בתנאים שוויוניים כמו ענקיות האינטרנט גוגל ופייסבוק המנצלות מידע אישי שהן אוספות מהמנויים שלהם לצורך פרסום ממוקד.

התקנות החדשות צפויות להגיע לדיון בסנאט, שם הרפובליקנים והדמוקרטים חלוקים ביניהם - בעוד ששבעה חברי סנאט דמוקרטים הפצירו בנציבות התקשורת לאמץ רגולציה הדוקה, רפובליקנים מתחו ביקורת על הרגולציה ואף הצליחו להעביר חקיקה תקציבית שיכולה לסכל את ישום הרגולציה. מקורות: Morning Consult (מאת: אמיר נאסר) ו-The Hill.

מקור: law.co.il

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית