סופטוויל חתמה על השקעה ושת"פ אסטרטגי בתחום הרכב עם חברת מוסאשי

דניאל בראל - יחצ

חברת סופטוויל (SoftWheel) הישראלית מודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בתחום הרכב עם חברת מוסאשי Musashi Seimitsu)). ההסכם הוא חלק מסבב הגיוס השלישי של סופטוויל בהיקף של 25 מיליון דולר, לפי שווי חברה של חצי מיליארד שקל. במסגרת ההסכם החברות ישתפו פעולה בפיתוח טכנולוגיה לרכבים וייצורה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ההשקעה של מוסאשי בהיקף של 6 מיליון דולר מצטרפת למשקיעים פיננסיים קיימים וחדשים, ולשותפים אסטרטגיים נוספים בתחום הרכב.

הטכנולוגיה של SoftWheel ממזגת את מערכות המתלים, המנוע החשמלי, היגוי ובלמים אל תוך גלגלי הרכב. כתוצאה מכך מתאפשרת ירידה משמעותית בנפח ומשקל הרכב ובצריכת האנרגיה. הטכנולוגיה מאפשרת ליצרניי הרכב לייצר רכבים מתקדמים ויעילים יותר. ומותאמת לפלטפורמות רכב עתידיות כדוגמת רכבים חשמליים, כלי רכב היברידיים ואוטונומיים.

מוסאשי היא חברת Tier 1, כלומר היא מספקת מערכות ישירות ליצרניות רכב בכל העולם, והיא אחת משלושת יצרניות הרכב המובילות בתחומה. שיתוף הפעולה עמה יאפשר לסופטוויל ליהנות מיכולות ייצור ופיתוח מהמקדמות בעולם וגישה ישירה ליצרניות הרכב המובילות. מוסאשי היפנית הנה חברה ציבורית בבעלות חלקית של קבוצת הונדה מוטורס אשר מייצרת ב-30 אתרי ייצור ברחבי העולם עבור מכוניות ואופנועים. לסופטוויל שיתופי פעולה נוספים עם יצרניות Tier1 מובילות נוספות ביניהן Linamar, NSK, והסכמי פיתוח עם יצרניות רכב עולמיות כגון פיאט-קריזלר ואיוואקו.

לדברי דניאל בראל, מייסד ומנכ"ל סופטוויל: "סופטוויל ממשיכה להעמיק את כניסתה לשוק הרכב ומחזקת את מעמדה דרך שותפויות אסטרטגיות עם שחקנים מובילים בתעשייה על מנת להבטיח את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ייצור מערכות הרכב ותמיכה בהחדרתן המוצלחת לשוק. למוסאשי טכנולוגיית ייצור מדהימה בתחומי מערכות ההנעה והתמסורות והשילוב שלה עם האופי המיוחד והחדשני של החברה הוא בדיוק מה שחיפשנו. אנו מצפים למסע מרגש יחד עם מוסאשי כדי לעצב את עתיד התחבורה."

לדברי הירושי אוטסוקה, מנכ"ל מוסאשי: "סופטוויל מביאה פתרון ייחודי לפלטפורמות הרכב העתידיות ואנו נרגשים מההזדמנות לעבוד עם צוות חדשני שכזה. הטכנולוגיה שלנו עומדת להוביל את העתיד של ענף הרכב ואנו מצפים להזדמנות לעבוד יחד עם סופטוויל על פיתוח וייצור חידושים עבור יצרניות רכב."

סבב ההשקעות של סופטוויל מובל על ידי בנק רוטשילד, המייעץ לחברה בנושאי אסטרטגיה, טקטיקות ומבני עסקאות.

סופטוויל נוסדה על ידי גלעד וולף, אחישי סרדס ודניאל בראל, מונה כ-40 עובדים ופועלת מתל אביב בפיתוח מערכות חדשניות למגוון תחומי תחבורה כגון רכבים פרטיים, משאיות, כסאות גלגלים ואופניים. בין משקיעי החברה ניתן למצוא את אקסלנס בית השקעות, גיל אגמון, NSK Musashi,  , קבוצת רד בינת, וארי ראב"ד.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית