הFBI התריע. בנק הודי נעקץ ב13.5 מליוני דולרים

https://online.cosmosbank.in/

לפי krebsonsecurity, הFBI התריע בתחילת החודש בנקים לגבי התקפות עקיצה של כספומטים. זו התקפה שבה נוכלים פורצים לבנק או לחברה שמבצעת עיבוד של עסקאות אשראי, ובאמצעות כרטיסי אשראי משוכפלים מושכים כסף ממכונות במזומן ברחבי העולם בהיקפים של מיליוני דולרים בתוך כמה שעות.

"ה- FBI אמר כי אלו פעולות לתקיפת מוסד פיננסי או חברה לעיבוד תשלומים עם תוכנה זדונית במטרה לגשת למידע כרטיסים של הבנק ולנצל גישה לרשת, המאפשרת קנה מידה גדול של גניבת כספים מכספומטים", נכתב בפרסום.

קצת אחרי הפרסום , הודיע בנק הודי בשם Cosmos Bank כי נעקץ בדרך זו. לפי הפרסום של אתר abs-cbn נגנבו מהבנק 13.5 מליוני דולרים באמצעות משיכת מזומנים ב-28 ארצות. הבנק אמר כי האקרים לא מזוהים גנבו מידע על לקוחות באמצעות התקפות של תוכנות זדוניות על השרת האוטומטי של הכספומט והוציאו 805 מיליון רופי ב -14,849 עסקאות בתוך קצת יותר משעתיים ב -11 באוגוסט, בעיקר בחו"ל.

מלבד משיכות כסף מכספומטים, האקרים העבירו 139 מיליון רופי לחשבון של חברה בהונג קונג, על ידי הנפקת שלוש עסקאות לא מורשות על גבי רשת התשלומים הגלובלית של SWIFT, אמר הבנק בתלונה במשטרה, לפי פרסום של רויטרס.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית