אלביט מערכות השלימה את רכישת Universal Avionics Systems Corporation

חברת Avionics Universal הפועלת במספר אתרים ברחבי ארה"ב, עם מטה הממוקם בטוסון, אריזונה, מפתחת ומייצרת מערכות אוויוניקה אזרחיות עבור מגוון רחב של מטוסים ומסוקים, חדשים ומושבחים. נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות: "רואים בקו עסקי זה מנוע צמיחה מרכזי"

צילום: אלביט מערכות

אלביט מערכות הודיעה כי היא השלימה את רכישת הנכסים והפעילויות של החברה האמריקנית הפרטית Universal Avionics Systems Corporation תמורת כ-120 מיליון דולר.

חברת Avionics Universal הפועלת במספר אתרים ברחבי ארה"ב, עם מטה הממוקם בטוסון, אריזונה, מפתחת ומייצרת מערכות אוויוניקה אזרחיות עבור מגוון רחב של מטוסים ומסוקים, חדשים ומושבחים. הפתרונות של Avionics Universal כוללים מערכות ניהול טיסה, מערכות תצוגה, מערכות תקשורת, פתרונות קוקפיט שלמים ומערכות מתקדמות נוספות בתחום האוויוניקה האזרחית, המשלימות  למערכות האוויוניקה האזרחית, למערכות לראייה מוגברת בטיסה (Enhanced Flight Vision Systems) כמו גם לקו מוצרי התצוגה העילית (Head-Up Display)  של אלביט מערכות, הזוכים להצלחה בינלאומית בתחום התעופה האזרחית.

מהחברה נמסר כי רכישה זו תאפשר לאלביט מערכות להציע פורטפוליו רחב ומתקדם של פתרונות קוקפיט מקצה-לקצה הן ליצרניות מטוסים אזרחיים והן ללקוחות שבבעלותם מטוסים כאלה.

הפעילות העסקית של Universal Avionics תמשיך לפעול לאחר הרכישה עם אותה הנהלה וצוות עובדים, ותחת אותו השם, כחברה בת אמריקנית בבעלות מלאה של אלביט מערכות.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "אנו מספקים בשנים אחרונות מערכות ייחודיות לראייה מוגברת בטיסה ולתצוגה עילית עבור פלטפורמות לתעופה אזרחית, ורואים בקו עסקי זה מנוע צמיחה מרכזי. אלביט מערכות ו- Universal Avionicsחולקות DNA דומה של חדשנות ומובילות טכנולוגית והפורטפוליו המשולב שלנו יוצר סינרגיה שתחזק את המיצוב התחרותי שלנו. אני מקדם בברכה את צירופם לאלביט מערכות של ההנהלה ועובדי Universal Avionics ומאמין שניסיונם וכישוריהם יתרמו רבות לפעילות שלנו בתחום התעופה האזרחית". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית