רמת גן בענן

בימים אלו הושלמה העברת עיקר מערך המחשוב של העירייה לענן, במסגרת פרויקט שהוא הרחב ביותר ברשויות המקומיות בארץ. חברת אלגרונט זכתה במכרז לאספקת שירותי הענן לעירייה

אילוסטרציה: Bigstock

חברת אלגרונט זכתה במכרז פומבי ראשון מסוגו לאספקת שירותי ענן ושירותי מחשב לעיריית רמת גן, ובימים אלו הושלמה העברת עיקר מערך המחשוב של העירייה לענן, במסגרת פרויקט שהוא הרחב ביותר ברשויות המקומיות בארץ.

כל שירותי המחשוב של העירייה מועברים ממרכז מחשבים ראשי, הנמצא במתקן בבניין העירייה, אל הענן של חברת אלגרונט. המתקן מספק שירותים ל-1,300 משתמשים ב-30 מתקנים של העירייה הפזורים בכל רחבי העיר. העירייה תקבל שירותי מחשוב במודל IT AS A SERVICE , הכולל תשלום חודשי גמיש המאפשר לעירייה גמישות בצריכת משאבים על פי דרישה.

חברת אלגרונט תפעיל עבור העירייה מוקד תמיכה מתקדם המצויד בטכנולוגיות מתקדמות וצוות מומחים מקצועיים, שיתנו מענה לפניות של עובדי העירייה.

ירון יהב, מנהל מערכות המידע של עיריית רמת גן, אומר כי מעבר ה-IT למחשוב ענן מהווה שלב בקידום טכנולוגיות שיאפשרו לעירייה לשפר את זמינות סל השירותים לתושב. יו"ר והבעלים של אלגרונט, דני מזרחי, אמר כי "מודל IT AAS הוא חדשני וייחודי בשוק הישראלי, ומאפשר לעירייה לספק שירותים איכותיים לתושב, ללא צורך לעסוק בניהול תשתיות מחשוב מבוססות חומרה ותוכנה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית