אירונאוטיקס: השלמת פיתוח האורביטר 4 צפויה עד סוף השנה

בדו"ח הרבעוני שפרסמה החברה קיים צפי לסיום פיתוח המל"ט בסוף שנה זו. דו"חות החברה חושפים צבר הזמנות של 150 מליוני דולרים

https://aeronautics-sys.com/ir

בדו"ח הרבעוני שפרסמה חברת אירונאוטיקס, נכתב: "ביום 17 ביולי 2017, בהתאם ליעדי החברה בתחום המערכות הבלתי מאוישות, הודיעה החברה כי המל"ט מדגם "4 Orbiter" המיוצר על ידה, והנמצא בשלבי פיתוח מתקדמים, השלים בהצלחה סדרת ניסויי טיסה ראשוניים. להערכת החברה, השלמת הפיתוח צפויה עד לתום שנת 2017".

דו"חות החברה מפורסמים על רקע פרשה שבגינה נחקרת החברה במשטרה ובגין אירוע שבגינו משרד הביטחון התלה את רישיון החברה לייצא את מל"ט האורביטר 1K ללקוח מהותי. "ביום 21 בנובמבר 2017 ,נפתחה כנגד החברה חקירה פלילית בקשר לעסקה האמורה בגינה הותלה הרישיון האמור", נכתב בדו"ח הרבעוני. כמו גם, נגד החברה נפתחה תביעה ייצוגית בגין אותו אירוע שנמצא בחקירה.

לצד אלו, החברה מדווחת על צבר הזמנות של 150 מליוני דולרים, ועסקה מהותית שעומדת על הפרק בהיקף של 290 מליוני דולרים. "נכון למועד הדוח, מקיימת החברה מגעים לחתימת ההסכם כאמור. בשלב זה, אין ביכולת החברה להעריך האם מכתב הכוונות יהפוך, כולו או חלקו, להסכם מחייב בין הצדדים, וכן את התנאים שיכללו בהסכם הסופי, ככל שייחתם", כותבים באירונאוטיקס.

אירונאוטיקס מושקעת גם בחברת בלוני התצפית RT ובחברת המטע"דים האופטיים קונטרופ. משתיהן גרפה החברה דיבידנד של 3.6 מליוני דולרים באפריל האחרון. החברה גם האריכה את החוזה מול האו"ם שמהותו שימוש בבלונים של RT.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית