תערוכת מיליפול 2017 - בסימן ישראל

עשרות חברות ישראליות לקחו חלק בתערוכת מיליפול המתקיימת בפריז השבוע. עשרות אלפי המבקרים בתערוכה יכלו להתרשם מהתוצרת הביטחונית בביתן מכון הייצוא הגדול ובביתני החברות הישראליות הנוספות שהציגו בתערוכה הבינלאומית החשובה. סיקור מיוחד מפריז

צילום: איל בוגוסלבסקי

אין ספק. תערוכת מיליפול 2017 הנערכת בימים אלו בפריז, הינה תערוכה בסימן ישראל. אי אפשר שלא לחוש בנוכחות המשמעותית והגדולה של התעשיות הביטחוניות הישראליות באולם התערוכה.
 
זה מתחיל בכך שהמראה הראשוני אליו נחשפים באי התערוכה בכניסה לאולם הנו המבנה הענקי עם השם המפורש Israel של מכון היצוא המאכלס בתוכו עשרות חברות, נמשך עם נוכחות של ביתני חברות ישראליות נוספות בכל רחבי אולם התערוכה ומסתיים בתחושה של בית עקב ריבוי דוברי העברית במסדרונות התערוכה.
 
באופן רשמי מציגות בתערוכה 58 חברות ישראליות, רובן בביתן הישראלי של מכון הייצוא. מספר כזה מתוך כ-1,000 חברות מציגות (כ-6%) הנו ללא כל ספק נתון המעיד על חוזקה ומרכזיותה של התעשייה הביטחונית הישראלית בעולם זה.
 
תחומי העיסוק של החברות הישראליות הנו רב ומגוון. חשובה ביותר היא העובדה שמעל 15 חברות ישראליות העוסקות בתחום הסייבר והגנת המידע משתתפות באירוע (לא כולן מציגות עצמן כישראליות).ביניהן ניתן להזכיר את סייברביט, ורינט, קאיימרה, קומיוניקייט, נטליין, סלברייט ועוד. דבר זה מעיד על החשיבות העולה של זירת הסייבר בקרב התעשיות ברחבי העולם. 
 
התעשיות הגדולות מיוצגות על ידי אלתא של התעשייה האווירית, אלביט מערכות, רפאל ותעש מערכות, המציגות מגוון פתרונות ומערכות בתערוכה, ולצידן ניתן למצוא גם חברות קטנות העוסקות בתחום הטקטי כדוגמת פאב, ליאור טקסטיל ועוד.הביתן של קבוצת SK מאכלס בתוכו את החברות IWI, מפרולייט וקאמרו. 
 
מרכיב חשוב בתערוכה הנו תחום הבלתי מאוישים בדגש על רחפנים וגם בו ניתן למצוא חברות רבות המציעות פתרונות בתחום זה, הן בהפעלה אקטיבית של רחפנים והן בהתגוננות מפני אמצעי זה. בתחום הבלתי מאוישים נזכיר חברות כגון שילת, אלתא, אלסייט, ג'נרל רובוטיקס, אפולושילד, רובוטים ועוד.
 
עוד כתבות בנושא:
 

ממי

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית