AUSA 2017: תצוגת קסדה חכמה ופתרונות נוספים של אלביט לצבא היבשה

חברת הבת של אלביט מערכות בארה"ב, תציג בתערוכת AUSA שתתקיים בשבוע הבא בוושיגנטון מגוון מערכות לצבא היבשה - ביניהן את ה-IronVision - מערכת תצוגת קסדה חכמה ללוחמים ברכבים קרביים משוריינים

מערכת התצוגה החכמה מסוג Iron Vision (צילום: אלביט מערכות)

בתערוכהת AUSA הגדולה שתתקיים בשבוע הבא בארה"ב, תציג חברת הבת של אלביט מערכות בארה"ב, אלביט מערכות אמריקה, מגוון פתרונות לצבא היבשה. בין היתר תוצג בתערוכה מערכת ה-Iron Vision, מערכת תצוגת קסדה חכמה  ללוחמים ברכבים קרביים משוריינים. למערכת תצוגה פנורמית של 360 מעלות שתאפשר לצוותים לראות "מבעד לשריון", בזמן אמיתי, את שדה הקרב עליו מוקרן גם השו"ב, גם במדפים סגורים ובכך לקבל תמונת מצב  של שדה הקרב.

מערכת הקסדה המתקדמת אוספת נתונים ממקורות דיגיטליים שונים, בתוך ובסביבת הרכב, ומציגה ועוקבת אחר נושאי העניין,  החל מאדם בודד העומד או זוחל במרחק של מספר מטרים מהרכב  ועד רכב בתנועה הנמצא במרחק של כ-150-300 מטרים. הקסדה מאפשרת למשתמש חופש פעולה ותנועה, מקצרת את מעגל ה"רואה-יורה" וכל זאת תוך הגנה ושהייה של הצוות במדפים סגורים.

בתערוכה תציג אלביט מערכות אמריקה, שחגגה לאחרונה 25 שנה להיווסדה, מגוון מערכות נוספות שמטרתן לסייע ולמקסם את יכולות צבא היבשה בשטח. רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמריקה, אומר כי "אלביט מערכות אמריקה מחוייבת לספק מערכות אמינות ויעילות לחיזוק יכולותיו של צבא ארה"ב. המערכות שלנו, שכבר הוכחו בשדה הקרב תורמות להבטחת הצלחת המשימה של הלוחמים בזירה המודרנית". 

בתערוכה יוצגו מערכות יבשתיות נוספות, שמטרתן כאמור לסייע לכוחות היבשה. בין היתר יוצגו מערכות התראה מסוג (MWS) - Missile Warning Systems, מערכות שו"ב מתקדמות ועוד.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית