הצי האמריקאי יעצור פעילות לביקורת בעקבות התאונות האחרונות

מפקד חיל הים, האדמירל ג'ון ריצ'רדסון הורה לכוחות הצי האמריקאי ברחבי העולם לקחת יום - יומיים לבחינה של נהלים בעקבות התאונות האחרונות 

PACIFIC OCEAN (July 23, 2017) The amphibious assault ship USS America (LHA 6) transits the Pacific Ocean. America and its amphibious ready group are operating in the Indo-Asia Pacific region to strengthen partnerships and serve as a ready-response force for any type of contingency. (U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist  3rd Class Justin A. Schoenberger/Released)

חיל הים של ארה"ב דרש חקירה רוחבית של אימוני הים וההכשרה באוקיינוס השקט לאחר התאונה הרביעית של השירות בים השנה - התנגשות של USS John S. McCain בסינגפור, אשר הותירה 10 מלחים חסרים.

מפקד חיל הים, האדמירל ג'ון ריצ'רדסון, אמר אתמול (יום ב') לעיתונאים כי הוא "הרוס ושבור לב" בגלל האסון. מאמצי החיפוש המשיכו ביום שלישי (22 באוגוסט) עם מטוסים של ספינת התקיפה האמפיבית USS America שהצטרפה לחיפוש, אשר התמקד באזור שבו ההתנגשות התרחשה, אמרו בחיל הים.

ריצ'רדסון אמר כי סדרת התאונות באוקיינוס השקט "דורשת פעולה נמרצת יותר", והוסיף כי "יש סיבה גדולה לדאגה שיש משהו שאנחנו לא מגיעים אליו". הוא הורה לכוחות הצי בעולם לקחת יום או יומיים בשבוע הבא כדי לבדוק את הנהלים שלהם ואת האימונים כדי לוודא שהם פועלים בבטחה.

מקור: straitstimes

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית