לוקהיד מרטין תספק לכוחות המיוחדים של צבא ארה"ב שירותי לוגיסטיקה ותחזוקה עולמיים

מדובר בחוזה המשך לעשר שנים בהיקף כספי של כשמונה מיליארד דולר. פיקוד הכוחות המיוחדים יקבל מלוקהיד מרטין שירותים לוגיסטיים בתחומי האוויר, הים והיבשה

facebook.com/pg/ussocom

חברת לוקהיד מרטין נבחרה כקבלן ראשי לכל תחומי הלוגיסטיקה והתחזוקה העולמיים של פיקוד הכוחות המיוחדים (USSOCOM) של צבא ארה"ב.

מדובר בחוזה המשך לעשר שנים בהיקף כספי של כשמונה מיליארד דולר. פיקוד הכוחות המיוחדים יקבל מלוקהיד מרטין שירותים לוגיסטיים בתחומי האוויר, הים והיבשה. פרוייקט התמיכה הלוגיסטית הנרחב כולל אספקת חלפים, ניהול מחסנים ומאגרי חלקים, תיקון ותחזוקה כלי טיס, כלי רכב וציוד, תמיכה בתחזוקת תשתיות חיוניות ובהשגחה על עסקים שונים.

לוקהיד מרטין זכתה לראשונה בחוזה זה לפני כשבע שניים, והוא הוארך עתה בעשר שנים נוספות. פול למו, סגן נשיא לוקהיד מרטין וראש חטיבת בקרת  אש, אמר כי "החברה תמשיך להעניק לכוחות המיוחדים מגוון שירותים בהיקף גלובלי, ולרשותה עומד הצוות המיומן למתן השירותים על בסיס הצרכים, הזמן והמקום שבהם נדרש  הסיוע".

לוקהיד מרטין, יצרנית מטוסי החמקן  F35,  היא יצרנית עולמית של מוצרי ביטחון, צבא תעופה וחלל, ועוסקת במו"פ, בתכנון, ייצור ואינטגרציה של טכנולוגיות מתקדמות, מוצרים ושירותים. מטה החברה נמצא בבטסדה, מדינת מרילנד.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית