במשטרה מצטיידים במחסנית פולימרית של MAGPUL

המחסנית של חברת MAGPUL מיוצרת מחומר פולימרי חזק ביותר שעבר את כל בחינות ה Mil-Spec האמריקאיות

(צילום: חברת MAGPUL)

מפרסום תוצאות המכרז הרב-שנתי למחסניות של משטרת ישראל עבור רובים מדגמי M-4\ M-16 עולה כי בקטגורית המחסנית הפולימרית, זכתה חברת MAGPUL האמריקאית, יצרנית המחסניות הפולימריות הגדולה בעולם באמצעות נציגיה בישראל חב' נורת איסט טכנולוגיות בע"מ. המכרז להצטיידות במחסניות חדשות יצא לדרך בתחילת השנה וכלל מספר קטגוריות (מחסניות פולימריות, מתכת ופלדה).

המחסנית של חברת MAGPUL מיוצרת מחומר פולימרי חזק ביותר שעבר את כל בחינות ה Mil-Spec האמריקאיות. לאחרונה גם קיבלו המחסניות של חברת MAGPUL מס' NSN (מספר קטלוגי של הצבא האמריקאי המאפשר הזמנות ישירות של המוצר ע"י זרועות הצבא האמריקאי השונות). המשמעות היא כי המחסניות הפולימריות יסופקו ליחידות צבא ארה"ב ולגופי ממשל אחרים בתפוצה רחבה ביותר ולמעשה הם יחליפו ברוב היחידות של הצבא האמריקאי את מחסניות המתכת.

שווי העסקה המוערך מול משטרת ישראל הינו כ-100,000 דולר בשנה. אומנם מחסנית פולימרית נחשבת כיקרה יותר ממחסניות המתכת הרגילות, אך לאור הבלאי הנמוך שלהן והאמינות הגדולה בשימוש, תוצאות הבדיקות והניסויים בשימוש רב-שנתי מוכיחות בצורה חד משמעית כי ההוצאות על רכישת והחלפת מחסניות ירדו באופן משמעותי ביותר.

יתרונה של המחסנית הפולימרית על מחסנית מתכת רגילה הוא בכך שבמידה והמחסנית הפולימרית אינה תקינה, הלוחם\שוטר יודע לאבחן זאת מבחינה ויזואלית מראש ולא נקלע למצב של תקלה תוך כדאי פעילות חיה, כדוגמת "שפתיים רחבות" שגורמת למעצורים בנשק, תופעה ידועה בעת השימוש במחסנית מתכת הרגילה. בנוסף לכך, מושג חיסכון ניכר ביותר בעלויות הרכש מאחר והמחסניות הפולימריות עמידות בתנאי סביבה קיצוניים ובשימוש מסיבי פי כמה וכמה ממחסניות האלומיניום שהיו בשימוש עד לא מזמן. 

 "אנו גאים ושמחים כי משטרת ישראל בחרה בחברת MAGPUL להיות ספק המחסניות הפולימריות לצרכיה האופרטיביים למשך השנים הבאות" אומר רון לוינגר, מנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברת נורת איסט טכנולוגיות. "השימוש במחסניות הפולימריות לצד מחסניות המתכת הינו קפיצת מדרגה עבור משטרת ישראל. המחסניות מצטרפות לשיפורים השונים במערך הפעילות המבצעית של משטרת ישראל. המשטרה ויחידותיה השונות, מקדישים בימים אלו משאבים רבים לעדכון ושיפור הציוד הטקטי שלהם לצרכים מבצעיים. מדובר בין היתר על הצטיידות בנק"ל ואקדחים, תחמושת קלה, כוונות אופטיות, מטלי"ם וציוד ראיית לילה. אנו בטוחים כי בסוף התהליך, שוטרי משטרת ישראל יהיו במקום אחר בכל הקשור לציוד המבצעי שלהם, מה שכמובן ישפיע באופן ישיר על הביטחון ותחושת הביטחון של אזרחי מדינת ישראל"

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית