סייברביט חונכת מרכז אימון חדשני להגנת סייבר במדינת מרלינד

מתקן האימון שהוקם על רקע מחסור חריף שקיים בארה"ב בכוח אדם מיומן בתחום הגנת הסייבר, מתוכנן לאמן גם עובדים מעשרות רבות של מתקנים צבאיים, ארגונים מתחום הביטחון וסוכנויות פדרליות הפועלים במדינת מרילנד 

באדיבות אלביט מערכות

סייברביט, החברה הבת של אלביט מערכות, המתמחה במערכות אבטחת סייבר לרשתות IT ולתשתיות קריטיות, מודיעה על פתיחת מרכז אימון להגנת סייבר בעיר בולטימור שבמרילנד, ארה"ב.

מרכז האימון שמתבסס על פלטפורמת Cyberbit Range יאפשר לצוותים להתאמן, לרכוש ולשפר כישורים בתחום הגנת הסייבר. מרכז האימון החדש הוקם תוך שיתוף פעולה בין חברת סייברביט לחברת Baltimore Cyber Range שבמרילנד. פתיחת המרכז מתקיימת עשרה חודשים לאחר שמושל מדינת מרילנד, לארי הוגן (Larry Hogan), הכריז על הפרויקט בביקורו בישראל בחודש ספטמבר 2016.

מושל מדינת מרילנד, לארי הוגן (Larry Hogan): "אני שמח מאוד לחנוך את מרכז אימון הסייבר של בולטימור. כוח האדם המקצועי והמיומן שלנו, הקהילה האקדמית החזקה והקרבה לממשל הפדרלי הופכים את מרילנד לבירת הסייבר העולמית. המרכז החדשני הזה יבטיח כי עתה, יותר מאי פעם, תושבי מרילנד יהיו מאומנים יותר וערוכים היטב לעמוד בדרישות המקצועיות האופייניות למאה העשרים ואחת".

"אנו מברכים את מדינת מרילנד על פתיחת מרכז הסייבר והאימון. אנו מזהים גידול מהיר בדרישה לאימון הגנת סייבר מעשי במגזרים הציבוריים והפרטיים ברחבי העולם, ונרגשים מהעובדה שהמרכז בבולטימור משמש כחלוץ בתחומו במרילנד", אמר עדי דר, מנכ"ל סייברביט.

"העבודה המשותפת עם ממשל מדינת מרילנד ועם סייברביט להבאת טכנולוגית האימון החדשה הזו למרילנד היא הזדמנות נהדרת" אמר מייקל דויל (Michael Doyle) נשיא Baltimore Cyber Range , "מתקן האימון  ממחיש את הפוטנציאל לשיפור דרמטי בכישוריהם של העוסקים בהגנת תשתית ה-IT  הלאומית שלנו והוא גם מהווה מרכיב מרכזי במאמצים שלנו להתמודד עם המחסור בכוח עבודה מיומן בתחום הגנת סייבר".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית