קספרסקי פותחת מעבדת מחקר בירושלים

צילום: קספרסקי

מרכז המחקר והפיתוח, אשר ממוקם במשרדים החדשים של מעבדת קספרסקי בירושלים, יתמקד בחקר איומי סייבר המכוונים כנגד טכנולוגיות כגון IoT, מערכות משובצות, כלי רכב ומערכות בקרה תעשייתיות.

פתיחת ה-Future Tech Lab בישראל מחזקת את הפריסה הבינלאומית, המתרחבת במהירות, של מעבדת קספרסקי ומתווספת לרשת מרכזי המומחים הפועלים ברוסיה, ארה"ב, בריטניה, אירלנד וסין. כשהיא ממוקמת באופן אסטרטגי בלב בירת ישראל, Future Tech Lab תשמש כבית עבור מי שנמצאים בחזית המאבק המתמשך כנגד איומי סייבר. מעבדת קספרסקי מגייסת בימים אלו חוקרים, מהנדסים ומפתחים בעלי מיומנות גבוהה.

חוקרים במרכז הישראלי יעבדו  באופן הדוק עם עמיתים במרכזי מעבדת קספרסקי אחרים ברחבי העולם, כדי לשתף תובנות לגבי איומי הסייבר העדכניים ביותר אשר תוקפים ארגונים ואנשים פרטיים בכל שנייה ולאורך כל היממה. החוקרים יספקו לארגונים את המודיעין שהם זקוקים לו כדי להישאר צעד אחד לפני פושעי הסייבר.

לדברי נועם פרוימוביץ', מנכ"ל קסרפסקי ישראל: "אני שמח על פתיחת מעבדת מחקר בירושלים. היא תפעל כאן יחד עם פרויקט אקסלרטור לסטודנטים, שיוכלו לקבל הזדמנות לעבוד עם חוקרים מחו"ל ולפתח טכנולוגיות חדשות. אנו מודים ליוג'ין קספרסקי על שאיפשר לנו פתיחת מרכז שכזה בירושלים. כתושב ירושלים, אני יכול להעיד שזה ייחודי בסצנה הירושלמית. אין הרבה מקומות כאלה שניתן לעבוד בהם ברמה הגלובלית הגבוהה ביותר של מחקר.

 ארנו קוסטר, מנהל קספרסקי אירופה: "אני שמח שישראל היא חלק מהטריטוריה שלי. אחרי מספר פגישות בימים האחרונים, אני מבין מדוע ישראל מקום שני בסייבר, בשל ההשקעה של הממשלה בסטודנטים, ובאוניברסיטאות. עם הידע שלכם נוכל ביחד להגן על העולם ולהיות מוגנים". 

יוג'ין קספרסקי לגבי המקורות השונים להתקפות סייבר: "פשיעת הסייבר המסורתית מדברת הרבה שפות. המקצוענים האמיתיים הם  דוברי רוסית. לגבי התקפות אשר לא גונבות כסף, שמחפשות מידע - שם שפת האם היא אנגלית, רוסית וסינית. אלה ה- 3 השפות המרכזיות. ויש את המדינה שלא עובדת בשבת, אבל היא לא בטופ. ויש גם צרפתית, קוריאנית, גרמנית, ערבית, אבל לא יפאנית. בעולם הסייבר, יפאנית לא מופיעה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית