מנהלי הסייבר של וולוו והונדה יגיעו לישראל

מנהלי הסייבר של וולוו והונדה יגיעו לישראל למפגש עם סטרטאפיסטים בתחום הגנת הרכב מפני השתלטות מרחוק והונאות.

המפגש מאורגן על ידי המרכז לחדשנות ותחבורה חכמה DRIVE במסגרת פרויקט הערכות לשנת 2025 שבה רוב התחבורה תתבסס על פי התחזיות על כלי רכב חכמים ואוטונומיים. לדברי בועז ממו, מנכ"ל דרייב, מצב זה יוצר סיכונים של פריצה, כמו גם הונאה וגניבת נתונים ועוד ומחייב יצירת מספר שכבות אבטחה. המטרה שלנו היא להפגיש בין חברות הענק לבין סטרטאפים ישראלים שעובדים על פיתוחי סייבר במטרה לייצר שיתופי פעולה עם פוטנציאל כלכלי עצום.

במפגש שיערך ביום שלישי, 27 ביוני, באוניברסיטת תל אביב, ישתתפו גם אנשי צ'ק פוינט, סיקורו, ארגוס, צ'ק מרקס ועוד והוא יעסוק בכל מרכיבי הסייבר ברכב: הגנה על מערכת ההפעלה והרכיבים האלקטרוניים, חיבור עם הענן, קבלת עדכוני הגנה וטכנולוגית "האינטרנט של הדברים" ברכב.

דרייב הוקם על ידי "מאיר חב' למכוניות ומשאיות'' ובחסות שותפים מובילים בתחום, ביניהם יצרניות הרכב וולוו, הונדה סיליקון וואלי, חברת השכרת הרכב הבינלאומית "הרץ" וחברת הטלמטיקס איתוראן. במרכז יושקעו עשרות מיליוני שקלים בשנים הקרובות. המרכז משלב אקסלרטור ומעבדות ניסוי מתקדמות לצד חללי עבודה משותפים ומציע לסטארטאפים בכל השלבים, הדרכה ומומחיות בשוק אשר יסייעו להם להאיץ את הפיתוח העסקי והטכנולוגי. השותפים יציעו למיזמים השונים סיוע בהבנת השוק, השקעות אופציונליות, פיתוח אב טיפוס, שדה ניסויים לפיתוחיהם וחיבורים ללקוחות פוטנציאליים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית