Multisense משלבת זיהוי קול וניתוח קצב דופק לאימות משתמש

קרדיט לתמונות: אולג לופט

חברת Multisense זכתה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים של כנס Israel Mobile Summit. הצוות הזוכה יקבל כרטיסי טיסה, אירוח מלא והשתתפות בכנס הטכנולוגיה MWC שנגחאי, שם יוכלו להשתתף בתחרות סטארט-אפים בינלאומית ולהחשף למאות משקיעים וקרנות הון סיכון אסייתיות.

Multisense פיתחה מערכת אבטחה ביומטרית המוגנת בפטנטים הפותרת את אחת מבעיות האבטחה הקשות ביותר כיום – בדיקת חיות. סמארטפונים כיום מגיעים עם מערכות אבטחה מבוססות על זיהוי טביעות אצבע או פנים, אבל באילו ניתן להתל בקלות – לעיתים עם תמונה פשוטה. המערכת של Multisense משלבת זיהוי קול וניתוח קצב דופק על מנת להבטיח שמדובר במשתמש החוקי של המכשיר.

תחרות הסטארט-אפים שימשה בעבר קרש קפיצה לחברות כגון אפליקציית המוניות Gett , שהפכה להצלחה בינלאומית, ו-iOnRoad שהגיעה לאקזיט וכן רבות אחרות. מאות חברות התמודדו על המקום הראשון, כאשר מתוכן 14 נבחרו להציג בזירת הסטארט-אפים בכנס ו-6 עלו לשלב הגמר. החברות נבחרו על ידי צוות שופטים מגוון, שכלל בכירים בתעשיות האפליקציות וההון סיכון, ביניהם נועם יסעור, ראש טוויטר בריטניה ודיוויד בלאמברג, מקרן ההון סיכון בלאמברג.

במקום השני אחרי Multisense זכתה Abilisense, שפיתחה מכשיר זעיר, זול ובטוח לבטיחות הבית המיועד בעיקר לבני הדור השלישי הסובלים מקשיים שמיעה. המכשיר מסוגל לנטר רעשים ואיומים בתוך הבית ולשלוח התראה לבני משפחה ולמכשיר השמיעה של המשתמש.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית