תעשייה אווירית מקימה במקסיקו אתר להסבות מטוסים

"שיתוף הפעולה עם מקסיקנה הינו בעל פוטנציאל עסקי משמעותי ומהווה מהלך חיובי עבור שני הצדדים"', אומרים בתעשייה האווירית. שיתוף הפעולה עם מקסיקנה עשוי להניב פעילות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות

מקור: תעשייה אווירית

חטיבת בדק של התעשייה האווירית תפתח אתר הסבות למטוסים מדגם Boeing 767-300 במקסיקו סיטי. האתר יתופעל על-ידי חברת מקסיקנה (Mexicana MRO Services) שתפעל כקבלן משנה, ותהווה זרוע ביצועית של חטיבת בדק לצורך ביצוע ההסבות. ההסבה הראשונה צפויה להתחיל כבר בסוף חודש יוני. בשלב הראשון התקבלה הזמנה להסבת מספר מטוסים. לקראת פתיחת האתר הוכשרו על ידי התעשייה האווירית עשרות עובדי "מקסיקנה", העוסקים כיום בתחזוקת המטוסים מדגם זה, לטיפול בהם בכל הקשור להסבות. הצוות כלל: מבנאים, חשמלאים, מכונאים ומהנדסים מהחברה המקסיקנית.

חטיבת בדק של התעשייה האווירית משמשת כאחד המרכזים הגדולים בעולם  בתחום הסבות מטוסי נוסעים לתצורת מטען, ומחזיקה ביכולת לבצע הסבות במגוון כלי תעופה כגון: B747 ,B757 ,B767, MD-11 ו- B737כולל אספקת שירותים נלווים רבים ללקוחותיה השונים.

בדק ידועה בעולם כספק מוביל לשירותים כוללים למטוסי נוסעים ומטען. על לקוחותיה נמנים: חברות החכרת מטוסים, חברות תעופה, יצרני מטוסים וחברות הטסת מטענים. המתקנים החדישים של בדק מספקים מגוון רחב ומלא של שירותי תחזוקה ושיפוץ, ומטפלים במגוון מטוסים רחבי וצרי גוף.

לאור התחזיות הקיימות בשוק בנוגע להמשך הגידול בשוק הסבות המטוסים לתצורת מטען, מעריכים בתעשייה האווירית כי שיתוף הפעולה עם מקסיקנה עשוי להניב פעילות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות. יודגש כי כל הליך הרישוי של המטוסים המוסבים ימשיך להיות מנוהל על ידי התעשייה האווירית.

יוסי מלמד, מנהל חטיבת בדק אמר: "אנו מצויים בתקופה של גאות בתחום הסבות המטוסים לתצורת מטען וידיה של בדק מלאות עבודה בתחום. שיתוף הפעולה עם מקסיקנה הינו בעל פוטנציאל עסקי משמעותי ומהווה מהלך חיובי עבור שני הצדדים. שיתופי פעולה מסוג זה מאפשרים לנו לפנות משאבים לטובת פעילויות של פיתוח ולהפחית עומסים במפעל בישראל באופן שיאפשר טיפול מהיר ומיטבי יותר בלקוחותינו הרבים." 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית