סייברארק רוכשת את קונז'ור

אודי מוקדי, מנכ"ל ויו"ר סייברארק

סייברארק רוכשת את קונז'ור (Conjur) במטרה להרחיב את פעילותה ולהגן על הרשאות גישה פריבילגים וסיקרטס (SECRETS) בסביבות  דבאופס (DevOps). סכום הרכישה הינו 42 מיליון דולר במזומן.

רכישת קונז'ור, אשר פיתחה טכנולוגיה מהפכנית לאבטחת הרשאות גישה/סיקרטס בסביבת ענן ו-DevOps, מרחיבה את מגוון ההזדמנויות העסקיות של סייברארק על ידי הרחבת יכולות לניהול ואבטחה אוטומטיות של חשבונות פריבילגים והרשאות גישה המשמשים כלי אוטומציה, יישומים ושירותים המאפיינים את הסביבה זו.הפתרון עונה על הצורך הדחוף של ארגונים להגנה אחידה ועקבית של חשבונות פריבילגים והרשאות עבור כל סביבות ה- IT בין אם ברשת הארגונית ובין אם בענן.

ארגונים ברחבי העולם מאמצים ומטמיעים כלים ופתרונות של DevOps במטרה להאיץ השקת שירותים ופתרונות חדשים. מסקר שערכו גרטנר ב- 2016 נמצא כי כ- 50% מהארגונים יטמיעו תהליכי ייעול או מתודולוגיות ייעול (DevOps) עד סוף שנת 2016. אך בפועל העריכו גרטנר כי פחות מ- 20% ממנהלי אבטחת המידע בארגונים מצליחים ליישם עקרונות של אבטחת מידע במסגרת תהליכי הדבאופס של הארגון.  רק חלק קטן מאלה, הצליחו להשיג גם אוטומציה של תהליכי האבטחה.

בתגובה על הרכישה, אמר אודי מוקדי, מנכ"ל ויו"ר סייברארק: "בעוד שתהליכי הדבאופס מאפשרים לארגונים יעילות ומהירות גבוהים יותר, הם גם מגדילים באופן דרמטי ומשמעותי את הסיכון להתקפות סייבר לאורך ולרוחב הארגון. הרכישה של קונזור מחזקת את מעמדה של סייברארק כמובילה בתחום אבטחת המידע. בשילוב הטכנולוגיה של קונזור, לקוחות סייברארק וארגונים ברחבי העולם יכולים לאמץ בבטחה שיטות פיתוח ותפעול חדשניות ללא התפשרות על אבטחת המידע". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית