IWI פותחת מפעל לייצור נשק קל בהודו

חברת IWI פתחה מפעל לייצור נשק קל בהודו בשותפות עם Punj Lloyd. המפעל עתיד לשמש לייצור עבור הזמנות ייצוא ועבור השוק ההודי

A picture from the inauguration ceremony, attending Shri Shivraj Singh Chouhan - Hon'ble Chief Minister of Madhya Pradesh, H.E. Daniel Carmon – Israel's Ambassador to India, Brig. Gen. (Ret.) Mishel Ben Baruch – Director of SIBAT, Mr. Atul Punj - Chairman of Punj Lloyd, Mr. Samy Katsav – Chairman of SK Group - PR for IWI

שותפות בין Punj Lloyd ו-IWI חנכה מפעל הפרטי הראשון של התעשייה הפרטית לייצור נשק קל במלאנפור שבמדיה פראדש, הודו. החברה בשם Punj Lloyd Raksha Systems היא מיזם משותף לייצור נשק קל עבור כוחות ההגנה ההודים וגם לייצוא.

"לפני כשלוש שנים נכנסנו לעסקי הנשק הקל. לפני כן נכנסנו לשותפות עם קלצ'ניקוב, שלא קרתה מסיבות שונות. ולמרבה המזל לנו יש לנו עכשיו שותף טוב מאוד - IWI", אומר Punj Lloyd בראיון לאתר thehindubusinessline.

"כלי הנשק שלהם כבר בשימוש על ידי הכוחות המיוחדים בהודו. אנחנו לא מנסים להביא טכנולוגיה נחותה ואז מנסים לשים על התווית 'עשה בהודו'. אנחנו צריכים לבוא עם פתרון שהוא באופנה עכשיו.

"אנחנו עדיין ממתינים להזמנה ממשרד הביטחון ההודי ומצפים לזה בעוד מספר שבועות. אבל, אם יש הזמנה או לא, IWI כבר מספקת לנו עבודה בשלוש משמרות ל-12 החודשים הבאים. אני לא יכול לבצע השקעות על סמך מה שמשרד הביטחון יעשה. השותפות שלנו היא כזו ש-IWI ישתמשו בנו לייצר את הרכיבים לייצוא".





 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית