לזכרו של גיל רוסו

נפטר מנהל השיווק הראשי של היחידה העסקית בתחום המסוקים באלביט מערכות

צילום: באדיבות אלביט מערכות

גיל הגיע לאלביט כלי טייס בשנת 2002, כמנהל שיווק בתחום המסוקים. לאחר שלוש שנים, מונה למנהל השיווק הראשי של היחידה העסקית, תפקיד בו היה עד יום פטירתו. במהלך השנים עסק גיל בפיתוח ובניה של מערך השיווק בתחום, תוך הגדלת תחומי העיסוק והמוצרים ופריצת תחומים עסקיים בזירות ובנושאים רבים ומגוונים.  

דוגמאות בולטות לכך הן הקמת בית הספר לטיסה למסוקים במקדוניה, אותו הוביל גיל, ביחד עם הצוות המקצועי, תוך יצירה של מוצר ופתרון מלא ללא  ניסיון קודם, והקמת מוסד ללימוד טיסה על אדמת אירופה, שפועל ומתפקד עד היום ומהווה מקור ודוגמא להצלחה ולפריצת התחום ולעסקאות נוספות במקומות נוספים בעולם.

בשנים האחרונות הוביל גיל את הצד העסקי בפיתוח מערכת ה Brightnite, גם היא מערכת פורצת דרך וייחודית. גיל האמין בכל ליבו במערכת וביתרון העסקי שלה, והוכיח זאת כשהצליח למכור אותה ללקוח אירופאי מיד עם השלמתה ובכך לפרוץ לעולם המסוקים עם מערכת ייחודית תוך מיצוב גבוה לאלביט ולתחום המסוקים.

גיל עשה שימוש ברקע שלו כטייס מסוק סער מבצעי בחיל האוויר במשך כ 17 שנים ביחד עם ידע מקצועי עמוק והבנה עמוקה של צרכי הלקוח והיכולת להתאים לו את מוצריי אלביט. בהתלהבותו סחף גם את עובדיו וגם את לקוחותיו והטביע את חותמו ברבות מהעסקאות של יחידת המסוקים בשני העשורים האחרונים.

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית