אלביט מערכות תציג בתערוכת Aero-India 2017- יכולות מתקדמות ופתרונות מתכללים הנותנים מענה לצרכי השוק ההודי

צילום: אלביט מערכות

אלביט מערכות תציג בתערוכת Aero India 2017  שתתקיים בתאריכים 14-18 לפברואר בבנגלור הודו,  יכולות ופתרונות חוצי-חברה בתחום המסוקים, המודיעין, הלוחמה האלקטרונית והאימון. מערכות אלו  הוכחו מבצעית. אלביט מערכות מתייחסת לשוק ההודי כאל שוק יעד חשוב, יש לה בהודו שותפים עסקיים רבים והיא פועלת בהתאם למדיניות Make in India  אשר מוביל הממשל.

בין המערכות אשר יוצגו בביתן החברה ( ביתן A2.5 אולם A):

מאמני טיסה: מרכז האימון ™SkyBreaker-. הידוע גם בשם "מרכז האימון המשימתי", מאפשר לפרחי טייס, לטייסים מוסמכים וכן למפעילי מערכות נשק להתאמן בתרחישים יוצאי דופן ובמצבי חירום במהלך טיסה, ובשלבים מתקדמים יותר כגון סימולציה של תרחישי קרב בטיסה בודדת או בטיסת מבנה.

Targo™- מערכת קסדה מתקדמת המציגה על גבי המשקף את נתוני הטיסה, המשימה וההדרכה וכן מאפשרת הכוונה של מערכות הנשק והטילים. קסדתTargo™  מתאימה למגוון רב של פלטפורמות ומשימות, החל במטוסי קרב, מטוסי תובלה ומטוסים למשימות מיוחדות, מסוקים וכלה במטוסי אימון. הקסדה משלבת יכולות אימון והדרכה מתקדמות עם יכולות מבצעיות ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף לשילוב עם טכנולוגיות חישוב תצוגה ועקיבה מתקדמות, הקסדה  מספקת הגנה מרבית לראש הטייס. 

 

מערכת ראש למסוקים: HPS- מערכת תצוגת הקסדה המתקדמת, מאפשרת לטייס המסוק לטוס עם "ראש בחוץ" (“head out of the cockpit”), כאשר כל נתוני הטיסה מוקרנים על גבי הקסדה. תכונה זו מאפשרת לטייס להתמקד במילוי משימתו, תוך הענקת יכולת התמצאות מרחבית גבוהה.

יכולות "עוקב ראש" (Line of Sight)  מאפשרות לעקוב אחר קו הראייה של הטייס ולהפעיל מערכות שונות במסוק בהתאם לתנועת הראש של הטייס, כולל התאמת קווי ראייה בין הטייסים, וכן הצגת נתונים במרחב בזמן אמת, כגון מיקום מטרות ניווט, איומים ונתוני מודיעין. המערכת מאפשרת לטייס סגירת מעגלים באופן המהיר ביותר.

 

חליפות הגנה וסיגינט : מספקת הגנה נגד חדירה של רחפנים עוינים למרחב האווירי באזורים האסורים לטיסה, אזורים קריטיים, ותשתיות לאומיות. המערכת מבצעת גילוי, זיהוי, עקיבה ונטרול של רחפנים מסוגים שונים המופעלים בתחום תדרים רחב ושלל פרוטוקולי תקשורת.

LIGHT SPEAR- מערכת שיבוש והגנה עצמית למל"טים.

TVDL- עורקי נתונים לווידיאו טקטי, המספקים לצוותי האוויר את המידע הנחוץ לאיתור, זיהוי ומתן מענה מהיר לאיומים. המידע יכול להתקבל באמצעות סנסורים מוטסים או ממקורות חיצוניים כגון כוחות קרקע או כלי טיס אחרים

 

מודיעין ומערכות אלקטרואופטיקה: Music™- מערכת מבוססת אינפרה אדום, להגנה על מגוון פלטפורמות אוויריות מפני טילי כתף תוך הסטתם של הטילים ממסלולם באמצעות שיגור קרן לייזר. משפחת Music מספקת הגנה לפלטפורמות אזרחיות וצבאיות כאחד ובעלת ארכיטקטורה פתוחה להתאמה לצרכי הלקוח ולשילוב עם מערכות קיימות.

Skylark™ I-LEX (יוצג בגודל 1:1)- מזל"ט אורגני בעל הנעה חשמלית המאפשר צילום וידאו באיכות גבוהה ונפרש להפעלה מהירה. , Skylark™ I-LEX  בעל ממשק ידידותי למשתמש, הוכח מבצעית ופעיל במגוון זירות צבאיות ואזרחיות כאחד. Skylark I-LEX בעל חתימה שקטה ויכולת פעילות רציפה של עד שלוש שעות.  

Seagull™ –מערכת כלי שייט בלתי מאוישים, באורך של 12 מטרים המורכבת מאחד או משני כלי שיט הניתנים להפעלה מספינה מאוישת או מהחוף. ה - Seagull מספקת יכולות רב משימתיות הכוללות לחימה נגד צוללות, לחימה נגד מוקשים ימים, לוחמה אלקטרונית וביטחון שוטף, המתבססות על יכולת התקנה מודולארית ורמת אוטונומיה גבוהה בהפעלה.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית