טרסטיר-יבמ מוסיפה יכולות ניטור התנהגות ביומטרית למגזר הפיננסי

שרית קוזוקין, מנהלת צוות פיתוח מוצר בטרסטיר-יבמ - באדיבות יבמ

חברת יבמ חושפת יכולות של ניטור התנהגות ביומטרית כאמצעי אבטחה נוסף לעולם הפיננסים. מדובר בתוספת שכבת הגנה לכלים של טרסטיר שמבוססים על זיהוי התנהגות המשתמש. "פיתוח המוצר החדש לקח לנו מספר חודשים משלב הפיתוח ועד מוצר מסחרי,", אומרת שרית קוזוקין, מנהלת צוות פיתוח מוצר בטרסטיר-יבמ.

"המוצר החדש מבוסס על זיהוי התנהגות המשתמש עם העכבר. אנחנו מנטרים את השימוש שלו בעכבר ברקע, ובונים פרופיל התנהגות. לאחר מכן, כל חריגה מפרופיל זה מקפיצה דגל. יחד עם סט הבקרות הקיים שלנו, השאיפה היא שזה יקטין מספר המקרים בהם המשתמש זוהה בצורה לא נכונה כאשר זה למעשה היה הוא (פולס-פוזיטיב).

"בנוסף, היות וניטור ההתנהגות הביומטרית נעשה ברקע מבלי להפריע למשתמש, בנקים בעולם, שהם הלקוחות העיקריים של טרסטיר-יבמ יוכלו להחליף אמצעי בקרה קיים באמצעים חדשים יותר שפחות מפריעים למשתמש. בצורה כזו, בנק יוכל לספק אבטחת מידע גבוהה יותר, ובמקביל לספק חווית משתמש נוחה יותר.  יש לנו על הפרק עוד מוצרים באותו סגנון, אבל כרגע רק ניטור העכבר בשלב מסחרי."

טרסטיר-יבמ מספקת הגנה לטרנזקציות פינניסיות במספר שכבות כולל עמדות הקצה והשרתים בבנק, בטלפון הסלולרי של המשתמש ובאתר האינטרנט של הבנק. שכבת ניטור ההתנהגות הביומטרית היא תוספת לשכבות הקיימות. 

"ההגנה למובייל שאנו מספקים נחלקת לשניים - אפשר להטמיע אותה כ-SDK בתוך היישום של הבנק או שאפשר לקבל את ההגנה דרך מוצר ה-MDM של יבמ,", מסבירה קוזקין. "עוד היבט שמשקיעים בו בטרסטיר-יבמ הוא מחקר קוגניטיבי. כרגע מדובר באלגוריתמים מתחום לימוד המכונה שמחפשים תובנות במידע, ויש גם מחשבה להשתמש בווטסון לטובת הנושא בעתיד."

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית