ההבנה בטאלין היא כי הגבול עם רוסיה אינו רק גבול לאומי, אלא גם קו תיחום בין נאט"ו לברית הצפון-אטלנטית
הרעיון שהועלה בפרלמנט הוא להקים חיל מיוחד לטמ"מים שיטפל בטקטיקות ובאסטרטגיות של הפעלת כלים כאלו במספרים גדולים