נגמר
גורלם של תושבי הצפון תלוי ביותר מדי גורמים אזוריים וגלובליים עתירי כוח, ממון ואינטרסים. במציאות שבה חיזבאללה ממשיך לתקו, גם תחת "הפסקת אש", אי אפשר עוד להפריד בין הדיפלומטיה לבין ביטחון האזרחים
דן ארקין |
גורלם של תושבי הצפון תלוי ביותר מדי גורמים אזוריים וגלובליים עתירי כוח, ממון ואינטרסים. במציאות שבה חיזבאללה ממשיך לתקו, גם תחת "הפסקת אש", אי אפשר עוד להפריד בין הדיפלומטיה לבין ביטחון האזרחים