תוקפת

ארה"ב תוקפת בדרום איראן: תקיפות 'הגנה עצמית' מאיימות על השיחות בקטאר

לפי דובר הפיקוד המרכזי, קפטן טים הוקינס: כוחות ארה"ב ביצעו תקיפות הגנה עצמית בדרום איראן היום כדי להגן על חיילינו מאיומים שמציבים כוחות איראניים. המטרות כללו אתרי שיגור טילים וסירות איראניות שניסו להניח מוקשים

דן ארקין |

דוחות חדשים של CISA ו-Censys חושפים כי האקרים איראנים מנצלים בקרים המחוברים ישירות לאינטרנט, באמצעות כלי הנדסה לגיטימיים של היצרן, ופוגעים במתקני מים, ביוב ואנרגיה

יותם גוטמן |

פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית (CENTCOM) הודיע אמש כי כוחות אמריקאיים ביצעו תקיפה מדויקת באמצעות מספר פצצות חודרות עמוקות במשקל 5,000 פאונד (כ2.2 טונות)

חלקים מקראקס נותרו ללא חשמל לאחר האירוע, והתקשורת המקומית והבינלאומית דיווחה על הלם ובלבול בקרב התושבים נוכח היעדר מידע רשמי מלא לגבי היקף הנזק והיעדים שנפגעו

מרחפנים מעל שדות תעופה וכבלי תקשורת תת־ימיים ועד מתקפות סייבר ותודעה – המערכה ההיברידית שמטשטשת את הגבול בין שלום למלחמה
 

יותם גוטמן |

חוקרי אבטחה זיהו מתקפת תוכנה מתפשטת עצמאית הפוגעת במאות חבילות npm. המתקפה, שזכתה לכינוי 'Shai-Hulud', גונבת מידע רגיש ומתפשטת באופן אוטומטי לחבילות נוספות