פרטנר משיקה חטיבה קמעונאית חדשה
רוני אראל-גינזבורג תעמוד בראש היחידה החדשה
החטיבה הקמעונאית החדשה בפרטנר תאחד את פעילות הסחר והחנויות, במטרה לשפר את הרווחיות ולשדרג את חוויית הלקוח. רוני אראל-גינזבורג, בעלת ניסיון עשיר בניהול מותגים קמעונאיים, תעמוד בראש היחידה החדשה.
חברת פרטנר הודיעה על הקמת חטיבה קמעונאית חדשה שתשלב את פעילות הסחר וניהול החנויות של החברה תחת קורת גג אחת. את החטיבה תנהל רוני אראל-גינזבורג, שהובילה בשנה וחצי האחרונות את אגף סחר וציוד קצה בפרטנר, תחת דגנית קרמר, משנה למנכ”ל.
המהלך נועד לשפר את היעילות התפעולית ולהוביל לצמיחה משמעותית בתחום הקמעונאות. נתונים מהדוחות הכספיים האחרונים של פרטנר מצביעים על מגמה חיובית במכירת ציוד קצה, עם עלייה בהכנסות ושיפור ברווחיות. במסגרת האסטרטגיה החדשה, החברה מתכננת להרחיב את פריסת נקודות המכירה ברחבי הארץ ולהתמקד במוצרים המותאמים לצרכי התקשורת של הלקוחות.
שירותים מתקדמים וחדשנות צרכנית
אראל-גינזבורג הייתה אחראית לכמה מהלכים חדשניים בפרטנר, ביניהם שירות Private Care לתיקונים. השירות כולל לראשונה בשוק מסלול תיקון שבר מסך ללא עלות נוספת וללא השתתפות עצמית, מעקב דיגיטלי אחר סטטוס תיקון, תמיכה בשירות WhatsApp, וכן מתן שלוש שנות אחריות על מכשירים חדשים.
בהצהרתו, מנכ”ל פרטנר, אבי גבאי, ציין: “החטיבה החדשה תשפר את האפקטיביות של הפעילות ותוביל לצמיחה. היכולות והניסיון של רוני יאפשרו את מימוש הפוטנציאל שלנו בתחום”.