התעשייה האווירית זכתה במכרז משרד הביטחון לספק את מחשב הניהול והבקרה של מטוסי התדלוק KC-46
המחשב, ממשפחת OPAL, ישלב מערכות ישראליות במטוסי התדלוק של בואינג, ומסירתם תחל בשנת 2025
דן ארקין
|
התעשייה האווירית זכתה במכרז של משרד הביטחון לספק את מחשב הניהול והבקרה של מטוסי התדלוק בואינג KC-46, שאמורים להימסר לישראל בשנה הבאה.
המחשב, ממשפחת OPAL, יבצע את שילוב המערכות הישראליות במטוס התדלוק האמריקני. הוא ייבנה בארכיטקטורה פתוחה המבוססת על סטנדרטים IMA, MODULAR AVIONICS, ו-FACETM. המחשב ישלב מערכות תקשורת, שו”ב וניהול משימה.
ישראל חתמה על חוזה עם בואינג בשנת 2022 לרכישת ארבעה מטוסי תדלוק KC-46, שיחליפו את מטוסי התדלוק הישנים ‘ראם’ בואינג B707.
מסירת מטוסי התדלוק החדשים תתחיל בשנת 2025. התעשייה האווירית תקים מעבדות אינטגרציה למטרות אלו, ותמלא תפקיד של אינטגרטור ראשי של המערכות הישראליות במטוס התדלוק האמריקני של בואינג, שייוצרו עבור חיל האוויר הישראלי.
המחשב, ממשפחת OPAL, ישלב מערכות ישראליות במטוסי התדלוק של בואינג, ומסירתם תחל בשנת 2025
התעשייה האווירית זכתה במכרז של משרד הביטחון לספק את מחשב הניהול והבקרה של מטוסי התדלוק בואינג KC-46, שאמורים להימסר לישראל בשנה הבאה.
המחשב, ממשפחת OPAL, יבצע את שילוב המערכות הישראליות במטוס התדלוק האמריקני. הוא ייבנה בארכיטקטורה פתוחה המבוססת על סטנדרטים IMA, MODULAR AVIONICS, ו-FACETM. המחשב ישלב מערכות תקשורת, שו”ב וניהול משימה.
ישראל חתמה על חוזה עם בואינג בשנת 2022 לרכישת ארבעה מטוסי תדלוק KC-46, שיחליפו את מטוסי התדלוק הישנים ‘ראם’ בואינג B707.
מסירת מטוסי התדלוק החדשים תתחיל בשנת 2025. התעשייה האווירית תקים מעבדות אינטגרציה למטרות אלו, ותמלא תפקיד של אינטגרטור ראשי של המערכות הישראליות במטוס התדלוק האמריקני של בואינג, שייוצרו עבור חיל האוויר הישראלי.