שינויים בטיסות לופטהנזה וסוויס לביירות: האם המצב הפוליטי משפיע?
בעקבות התפתחויות פוליטיות בגבול לבנון-ישראל, חברות התעופה לופטהנזה וסוויס משנות את לוח הטיסות שלהן לביירות ומציעות רק טיסות יום
דן ארקין
|
חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודיעה על הפסקת טיסות הלילה שלה לביירות וממנה עד 31 ביולי, בשל המצב במזרח התיכון. החברה הבת של לופטהנזה, החברה השווייצרית SWISS International, הודיעה שתעביר את כל טיסות הלילה שלה לביירות לטיסות יום "בגלל התפתחויות פוליטיות בגבול לבנון-ישראל".
רויטרס מדווחת כי בחודש מרץ התלוננה לבנון במועצת הביטחון של האו"ם שישראל מפריעה למערכות הניווט של נמל התעופה של ביירות, ובכך פוגעת בבטיחות התעופה האזרחית בשמי לבנון.
חברת SWISS הודיעה ששינוי לוח הטיסות שלה אינו קשור להפרעות לשירותי GPS בטיסות לביירות וממנה. דובר החברה מסר שטייסי החברה מאומנים להשתמש במערכות ניווט אחרות כאשר אינם יכולים להסתמך על GPS. צוותי האוויר של SWISS אינם לנים במלונות בביירות אחרי הנחיתה שם, אלא שוהים במטוסיהם עד הטיסה חזרה מביירות לציריך. מעתה יהיו רק טיסות יום לציריך.
בעקבות התפתחויות פוליטיות בגבול לבנון-ישראל, חברות התעופה לופטהנזה וסוויס משנות את לוח הטיסות שלהן לביירות ומציעות רק טיסות יום
חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודיעה על הפסקת טיסות הלילה שלה לביירות וממנה עד 31 ביולי, בשל המצב במזרח התיכון. החברה הבת של לופטהנזה, החברה השווייצרית SWISS International, הודיעה שתעביר את כל טיסות הלילה שלה לביירות לטיסות יום "בגלל התפתחויות פוליטיות בגבול לבנון-ישראל".
רויטרס מדווחת כי בחודש מרץ התלוננה לבנון במועצת הביטחון של האו"ם שישראל מפריעה למערכות הניווט של נמל התעופה של ביירות, ובכך פוגעת בבטיחות התעופה האזרחית בשמי לבנון.
חברת SWISS הודיעה ששינוי לוח הטיסות שלה אינו קשור להפרעות לשירותי GPS בטיסות לביירות וממנה. דובר החברה מסר שטייסי החברה מאומנים להשתמש במערכות ניווט אחרות כאשר אינם יכולים להסתמך על GPS. צוותי האוויר של SWISS אינם לנים במלונות בביירות אחרי הנחיתה שם, אלא שוהים במטוסיהם עד הטיסה חזרה מביירות לציריך. מעתה יהיו רק טיסות יום לציריך.