העתיד כבר כאן: DLD - פסטיבל החדשנות של תל אביב - חוזר

DLD Tel Innovation Festival 1-3.2, אקספו תל אביב, הבימה ובכל רחבי העיר | הכרטיסים חינם לנרשמים לאירועי DLD באתר הפסטיבל

אילוסטרציה | צילום: גלעד קוולרצ׳יק

פסטיבל החדשנות DLD חוזר לתל אביב. הפסטיבל יתקיים באקספו ת"א, הבימה ובמוקדים מגוונים ברחבי העיר. האירוע ביוזמת יוסי ורדי, אבי הסטארט-אפ ניישן, יזם, משקיע ויו"ר DLD תל אביב, שהביא את הפסטיבל לישראל, עמיר רפפורט, מייסד Cybertech Global Conferences ובתמיכתם של בנק דיסקונט, הרשות לחדשנות ובית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.

האירוע השנתי Innovation Tel Aviv Festival DLD  יארח עשרות סטארטאפים פורצי דרך, משתתפים ומבקרים מכל העולם, לצד בכירים מעולם ההייטק, משקיעים בינלאומיים, מעצבי דעת קהל ויזמים צעירים.

כל אלו יתכנסו להפנינג של עתידנות וטכנולוגיה חוצת מגזרים. חוויית הפסטיבל תתפרש בכל רחבי העיר: לצד הכנס המקצועי הכולל פאנלים והרצאות בנושאים מגוונים, יערך קונצרט משותף ללהקות הרוק של ההייטק עם הפילהרמונית ומפגשי הייטק ובירה בפאבים טרנדיים ברחבי העיר. בנוסף, יתקיים הפנינג אורבני עם סיורי אוכל בשוק הכרמל, מפגשים בחופי תל אביב, סיורים היסטוריים בשכונת נווה צדק המיתולוגית ומפגשי יוגה וספורט.

יוסי ורדי, יזם טכנולוגיה, משקיע ישראלי ומיוזמי כנס ה-DLD: "זו הפעם העשירית שמקיימים את הכנס, שמטרתו לחשוף את תעשיית ההייטק הישראלית לגורמים רבים מחו"ל (עשרות משלחות בינלאומיות). אנו מבקשים לחזק את מעמדה של ישראל כמדינה מובילה של זירת ההייטק העולמית ולמצב את תל אביב כאחד המרכזים המובילים בעולם ולפתוח דלתות לסטרטאפים ולתעשייה העולמית."

פרופ' דן עמירם, דיקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב: "אנו שמחים להיות שותפים בכנס. הפקולטה מהווה נדבך משמעותי  מהאקו-סיסטם הישראלי והעולמי בתחום וכן, מתוך ראיית ערכי ניהול הטכנולוגיה והיזמות המובילים את הפעילות הענפה של הפקולטה במחקר, בהוראה ובקשר עם התעשייה".  

פרופ' עמירם ציין ש"חברי הסגל, חוקרים ומרצים מהפקולטה ייקחו חלק במושבי הכנס בשיח, בהרצאות ובשיתוף מידע בנושאים העומדים כיום בחזית המחקר והטכנולוגיה, וחשובים לקבלת החלטות והערכות עתידיות של יזמים, משקיעים, חברות וארגונים במגזר העסקי ובמגזר הציבורי".

חנן ברנד, סמנכ״ל הזנק ברשות החדשנות: ״היזמות הטכנולוגית הישראלית היא התשתית להצלחה האדירה של ההייטק הישראלי והקטר לצמיחת כלכלת ישראל בעשור האחרון. בשנים האחרונות אנחנו רואים ירידה מדאיגה ועקבית בכמות הסטארטאפים שקמים בישראל וגם בגיוון שלהם.

״כדי לשמר את היתרון התחרותי של ישראל כסטארטאפ ניישן בתחרות עולמית גוברת, חייבים לפעול להגדלת המימון הפרטי והציבורי לחברות בשלבי הפרי סיד והסיד, ולהחזיר את היזם והיזמת הישראלית למרכז. רשות החדשנות שמחה להשתתף בכנס ה-DLD,  ותפעיל דוכני ייעוץ ליזמים ויזמיות מכל שלבי חיי המיזם המעוניינים להכיר את תכניות התמיכה והמענקים של הרשות. המטרה היא לעודד אותם להגיש אלינו מוצרים טכנולוגיים פורצי דרך בסיכון גבוה, בתחומי העתיד של מדינת ישראל״.

Summit 1-2.2.23

ועידת פסגה מרכזית - יומיים של הרצאות ופאנלים עם דמויות מובילות מהארץ ומהעולם אשר יעלו נושאים שונים מהאקו-סיסטם הטכנולוגי של ישראל והעולם. בין הפאנלים: מה קורה היום בהייטק הפלסטיני, מי הן הנשים המובילות בהייטק, מה החידושים בתעשיית הפודטק והבריאות הדיגיטלית ומתי האנושות תחיה לנצח (יותר קרוב ממה שחושבים).

קונצרט הייטק עם הפילהרמונית הבימה

ביום רביעי בערב מבחר של שמונה מוזיקאים מוכשרים מהפילהרמונית הישראלית יחברו לארבע להקות רוק וג'אז מובילות מסצנת ההייטק למסע משותף של קאברים מוכרים משולבים במוסיקה קלאסית. היוניקורנס, אלגורית'ם, שוגר גלס ונאג' חמאדי יתקבצו יחד לקונצרט של שירים מוכרים כמו Burn של דיפ פרפל, 50 ways to leave tour lover, "אל תלכי לישון", "כל אחד רוצה" ועוד.

סיורים אורבניים חווייתיים

בוקר של סיורים אורבניים אותנטיים בשיטת 'עשה זאת בעצמך'. סיור אוכל מפנק בשוק הכרמל, סיור ייחודי בשוק הפשפשים לצד יפו העתיקה ונמל יפו, הליכה לצד חופי ונמל ת"א, ביקור בנווה צדק ההיסטורית ועוד.

הכרטיסים חינם לנרשמים לאירועי DLD באתר הפסטיבל | לתוכנייה המלאה > https://www.dldtelaviv.com/2023/#hey10 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית