דיווח: הכוחות המיוחדים של איטליה רכשו חימוש משוטט מסוג HERO-30

שווי העסקה עם צבא איטליה הוא 4.2 מיליון דולר | מסירת הכלים עוד השנה | החברה שזכתה בחוזה היא החברה האיטלקית RWM ITALIA מצפון המדינה

הכוחות המיוחדים של צבא איטליה הם הלקוח, שזהותו לא נחשפה, של חימוש משוטט מסוג HERO-30 תוצרת תאגיד ריינמטאל ושותפתו החברה הישראלית UVISION.

דפנס ניוז מדווח כי בסוף השנה שעברה הודיעו שתי השותפות על הלקוח ראשון ממדינה חברה בנאט"ו שחתם על עסקה לאספקת חימושי הרו-30, עסקה שללה חימושי אימון, הדרכה ושילוב ציוד לוגיסטי רלוונטי.

אנליסטים באיטליה הזכירו שמערכת הביטחון של איטליה מממשת תכנית הצטיידות, שכללה סוג זה של נשק. עתה נודע ששווי העסקה עם צבא איטליה הוא 4.2 מיליון דולר, ומסירת הכלים עוד השנה. לא נודע מספר הטילים שהזמינו הכוחות המיוחדים.

החברה שזכתה בחוזה היא החברה האיטלקית RWM ITALIA מצפון המדינה, שלפני כשנתיים חתמה על הסכם שותפות עם יוויז'ן הישראלית לייצור ברישיון של חימוש משוטט מסוג HERO לשיווק באירופה

אנטוניו דסרוטו, מנהל המכירות של RWM, אמר לדיפנס ניוז שבמדינות אירופה יש התעניינות רבה לסוג זה של נשק מתאבד, שהוא בעל רמת  דיוק גבוהה מאוד ומייצר נזק סביבתי מועט.

HERO-30 הוא הקטן במשפחת החימושים המשוטטים של יוויז'ן, נישא על ידי חייל במארז, ומיועד לטווח קצר. הכלי הגדול הרון-125 הוא כבד יותר, מיועד לטווח ארוך וידוע כחימוש קטלני במיוחד.

לקוח נוסף המשתמש בכלים אלו הוא ארגנטינה, שרכשה את דגמי 30 ו-120. מנהל השיווק של יוויז'ן, דגן לב ארי, סירב לאשר מכירות לארגנטינה, וכך עשה גם ג'ים טרקסל, מנהל יוויז'ן ארה"ב, חברה-בת שהוקמה ב-2019. יוויז'ן הקימה גם חברה-בת בהודו, AVISION SYSTEMS. 

אולי יעניין אותך גם