פלסן תמגן ספינות קרב בריטיות מדגם Type 26

החברה חתמה חוזה עם יצרנית הספינות BAE למגן חמש ספינות נוספות (סה"כ 8) בשווי של עשרות מיליוני שקלים

By Ministry of Defence - https://www.defenceimagery.mod.uk/, OGL v1.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=108538356

חברת פלסן הישראלית, יצרנית פתרונות שרידות לפלטפורמות יבשתיות, אוויריות וימיות בשוק הביטחוני והצבאי, הודיעה כי חתמה על חוזה עם חברת BAE Systems, על השלב השני במיגון ספינות קרב מדגם Type 26 עבור הצי המלכותי הבריטי, בשווי עשרות מיליוני שקלים.

השלב השני בחוזה החדש כולל הרכבת מיגון של שריון מרוכב לחמש פריגטות מדגם Type 26. פלסן מספקת כעת שריון מרוכב לשלוש הפריגטות הראשונות כחלק מהשלב הראשון בחוזה. לדברי פלסן, שיטת ההתקנה הייחודית שהודגמה במסגרת האספקה של השלב הראשון תאפשר הרכבה פשוטה וחסכונית על כל 8 ספינות Type 26.

ספינת Type 26 שתוכננה ונבנתה על ידי BAE Systems היא הספינה החדשה שנבחרה להחלפת שמונה פריגטות נגד צוללות מדגם Duke הנמצאות כיום בשירות הצי המלכותי הבריטי.

החברה מציינת כי טכנולוגיית השריון המובילה בעולם, הגמישות והחדשנות של פלסן מתאימה היטב לספינות Type 26 וסייעו בביצוע התוכנית הזו. תהליכי האיכות והייצור של פלסן הם הבסיס  לבחירת הפתרון של פלסן גם לשלב הבא של החוזה. 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית