מערכות NavGuard מתוצרת אסיו טכנולוגיות משולבות על גבי רחפנים של לקוח בארה"ב

NavGuard היא מערכת ניווט Jam-Proof לרחפנים המבוססת על ניווט אופטי. המערכת אינה תלויה ב-GPS או GNSS ומאפשרת ניווט עצמאי ומדויק מהמראה ועד נחיתה
 

תמונה: Asio Technologies

חברת אסיו טכנולוגיות (Asio Technologies),  מפתחת ויצרנית ישראלית של מערכות מיקום גאו-מרחביות ופתרונות הגנה טקטיים, הודיעה היום (שמי)  כי היא מבצעת אינטגרציה של מערכת ה-NavGuard  מתוצרתה על גבי רחפנים של לקוח בארה"ב. החברה תשתתף ותציג את פתרונותיה המתקדמים בתערוכת UVID DroneTech 2022 שתיערך השבוע בתל אביב.

NavGuard היא מערכת ניווט Jam-Proof לרחפנים המבוססת על ניווט אופטי. המערכת אינה תלויה ב-GPS או GNSS, ומאפשרת ניווט עצמאי ומדויק מהמראה ועד נחיתה. המערכת עושה שימוש בראיית מכונה, אופטיקה מתקדמת ואלגוריתמיקה מתוחכמת.  

לדברי החברה, המערכת מתאימה למגוון רחב של אפליקציות ותחומי פעילות שונים, ביניהם שימושים ביטחוניים, שימושי בטחון פנים ואבטחת תשתיות. זהו פתרון אידיאלי עבור משימות רחפנים טקטיות שבהן קיבולת המטע"ד וזמן הטיסה מוגבלים, ופעולה רציפה של הרחפן לאורך המשימה קריטית.

המערכת מאפשרת לרחפנים לפעול מעבר לקו הראייה החזותי (BVLOS) מההמראה ועד הנחיתה ומכיוון שהיא מבוססת על ניווט אופטי, המערכת ללא-סחיפה. 

דוד הראל, מנכ"ל אסיו טכנולוגיות, אומר: "אנו שמחים להודיע שלקוח נוסף בחר במערכת ה-NavGuard כמוצר המועדף עבור פלטפורמות הרחפן שלו. NavGuard היא מערכת ייחודית המבוססת על ניווט אופטי, ומבטיחה למשתמשים חופש פעולה בכל זמן וכל מקום – ללא תלות בהימצאות או חסימת GNSS". 

חברת אסיו טכנולוגיות תציג את משפחת פתרונות ה-NavGuard מתוצרתה בתערוכת UVID DroneTech 2022. משפחת הפתרונות כוללת את NOCTA EX המיועדת למערכות רחפן גדולות, NOCTA Mini המיועדת לפלטפורמות בינוניות עד גדולות, ו- NG Core המיועדת לפלטפורמות רחפן קטנות עד בינוניות. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית