IBC אנלימיטד מבטיחה 10 גיגה סימטרי בקרוב בישראל

הטכנולוגיה מסוג XGS-PON תהיה זמינה בפריסה ארצית, החל מסוף הרבעון הראשון של 2023

מנכ״ל IBC אנלימיטד, יוסי חבר | קרדיט: דניאל אדרי

IBC אנלימיטד מודיעה כי חצתה את רף מיליון משקי הבית בפריסה ארצית והחלה בפריסה ושדרוג הרשת לטכנולוגיה המתקדמת בעולם הסיבים - XGS-PON המאפשרת בין היתר גלישה סימטרית של עד 10 ג׳יגה. 

הטכנולוגיה מסוג XGS-PON תהיה זמינה בפריסה ארצית, החל מסוף הרבעון הראשון של 2023. על פי הודעת החברה, הקבצים יתאפשרו רק לספקים שעובדים על תשתית אנלימיטד: סלקום, HOT, 019 טלזר, 018 אקספון, 015 הלו, אינטרנט רימון, עמיתנט, ועוד. 

מה יהיו המחירים הסיטונאיים של החבילות? 

עבור חבילה של 2.5/2.5 ג'יגה תגבה IBC אנלימיטד תוספת של 10 ₪ לחודש על מחיר ה- 1 ג'יגה הקיים (75 ₪ לפני מע"מ) כלומר מחיר החבילה יעמוד על 85 ₪ לפני מע"מ.

עבור חבילה של 5/5 ג'יגה תגבה IBC אנלימיטד תוספת של 20 ₪ לחודש על המחיר של 1 ג'יגה הקיים 75 ₪ לפני מע"מ) כלומר, המחיר החבילה הסיטונאי יעמוד על 95 ₪ לפני מע"מ.

מנכ״ל IBC אנלימיטד, יוסי חבר: ״שדרוג הרשת בפריסה ארצית, מהווה בשורה גדולה גם עבור הכלכלה שלנו, ותחומי החיים שסובבים אותה כגון רפואה, חינוך וכו׳.״

יו"ר הדירקטוריון, נתי כהן: בשם בעלי השליטה: קרן תש"י, סלקום, HOT וחברת חשמל, מבקש להדגיש את מחויבות בעלי המניות להעמיד את רשת IBC אנלימיטד בחזית הטכנולוגיה העולמית ולממש את החזון לעמוד בפריסה ובחיבור של שני מיליון בתי אב במדינת ישראל עד שנת 2025.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית