אקדח חדש ליחידות המיוחדות של משטרת ספרד – זיג זאואר P320

לאחרונה נחתם חוזה לאספקת לפחות 300 אקדחים מסוג זה ליחידות אלו

https://www.facebook.com/PoliciaNacional

היחידות המיוחדות של משטרת ספרד, GEO ו-GEOS, יקבלו אקדח שירות חדש, ה-P320 מתוצרת חברת זיג זאואר. האתר הספרדי Defensa.com מדווח כי לאחרונה נחתם חוזה לאספקת לפחות 300 אקדחים מסוג זה ליחידות אלו.

לדברי האתר, האקדח זכה לתוצאות הטובות ביותר במבחנים שנערכו לארבעה מתמודדים על המכרז. המבחנים כללו בדיקת דיוק, הנדסת אנוש, שימוש בכוונות הקיימות, שימוש באקדח עם כפפות, קלות החלפת המחסניות, שימוש בכוונות לייזר ובאמצעי תאורה וכן שימוש בנרתיק.

דגם ה-P320 הותאם במיוחד לצרכי יחידות מיוחדות אלו והוא כולל הדק ישר, כוונות טריטיום וגוף אקדח מעוצב עם בסיס לכוונת הולוגרפית. משקלו 840 גרם ובמחסנית הסטנדרטית, יש מקום 17 כדורים ועוד אחד בבית הבליעה.

האקדח מותאם לידיים בגדלים שונים על ידי יכולת בחירה בין שלושה גדלי אחיזה שונים. תפס המחסנית ואחיזת גוף האקדח מותאמים לשימוש דו צדדי (ימין ושמאל) מגזין. בנוסף, האקדחים יגיעו עם נרתיקים הניתנים להתאמה לשימוש על הירך, המותניים או החזה.

לתעשייה הביטחונית הישראלית יש אחיזה חזקה בשוק האקדחים הצבאי בספרד. בתחילת חודש אוגוסט 2021 דווח ב"ישראל דיפנס" כי חברת "אמתן" זכתה במכרז לאספקת 6,000 אקדחי "רמון" 9x19 מ"מ בשווי של כ-2.5 מיליון אירו למשמר האזרחי.


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית