אריאלי קפיטל ישיקו את המחזור השני של תוכנית ההאצה לחברות הזנק Well4Tech

התוכנית מיועדת לחברות סטארט- אפ טכנולוגיות מתחום ההלט׳-טק והמד-טק שנמצאות במצב מוכנות של יציאה לשוק | במסגרת התוכנית יעבדו הסטארטאפים בצמוד למנטורים מנוסים ויקחו חלק במעל 160 מפגשים עם משקיעים ומייסדים

אור חביב | קרדיט: ליאת מנדל

אריאלי קפיטל (Arieli Capital) ו- The Bridge ישיקו את המחזור השני של תוכנית ההאצה לחברות הזנק : Well4Tech. 

התוכנית מייצרת לחברות המתקבלות אליה קרקע פורייה להתפתחות, לצמיחה וללמידה ומחברת אותן למשקיעים ולמובילים מהתעשייה שיסייעו בהאצת צמיחתן. התוכנית מיועדת לחברות סטארט- אפ טכנולוגיות מתחום ההלט׳-טק והמד-טק שנמצאות במצב מוכנות של יציאה לשוק.

את התכנית מובילים Arieli Capital ו-The Bridge Healing Center, ומבין שותפי התוכנית נמנים Oracle, Sharenett Multi Family Offices platform, Jewish Federation, CT Tech Council, LunchH, Uconn University, Uconn Ventures, CI-CT innovations, AdvanceCT, Israel Ministry of foreign affairs in Boston ו-Pillsbury Law.  

התוכנית מתמקדת בשלושה תחומים מרכזיים: הרחבת נתח השוק באמצעות חדירה לשווקים חדשים והתרחבות בשווקים קיימים, יצירת עניין במוצר בקרב לקוחות פוטנציאלים וחשיפה להון. 

במסגרת התוכנית יעבדו הסטארטאפים בצמוד למנטורים מנוסים ויקחו חלק במעל 160 מפגשים עם משקיעים ומייסדים מובילים מהתעשייה. חלק מהסטארטאפים יקבלו משרדים לשנה בקונטיקט כמו גם תמיכה של חברת Oracle Cloud ושירותיה שיסייעו להם בצמיחה.  

המחזור הראשון של התכנית התקיים במאי האחרון בקונטיקט, ארצות הברית. 90% מהסטרטאפים בוגרי המחזור הראשון נמצאים כעת בהליכי גיוס הון בשווי של מעל ל-16.5 מיליון דולר.

״אנחנו רואים קפיצת מדרגה משמעותית בביקוש לתוכנית מצד שותפים, משקיעים וסטארטפים. לפי נתוני McKinsey & Company, תעשיית הבריאות מוערכת בשווי של 1.5 טריליון דולר ושוויה צפוי לעלות ב-5-10% בכל שנה״, אמר אור חביב, שותף בכיר באריאלי קפיטל.  

״כמו כן, ניתן לראות שיותר משקיעי סיכון ומשקיעים מוסדיים מתמקדים בתחום ההלט׳-טק״. , ״אנו נרגשים לבחור את קבוצת הסטרטאפים שתיכנס למחזור השני של Well4Tech, שבנוסף למימוש הפוטנציאל העסקי שלה תסייע בקידום טכנולוגיות בעלות יכולת לשפר את חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. 

״Well4Tech הוא שבוע מוכוון מטרה, והפגישות עם משקיעים, מנטורים ואנשי מפתח שמים את החברות במרכז הבמה. בעקבות הפגישות החלו מגעים להשקעה בElvy.ai וכיום ההשקעה בשלבי ביצוע. אין ספק שההשתתפות בתוכנית והסיוע של אריאלי האיצו את סבב הגיוס של Elvy.ai ואת צמיחתה משמעותית״. אמר עודד ברושי, מנכ״ל ומייסד שותף ב-Elvy.ai שהשתתף במחזור הקודם של Well4Tech.״

הגשת מועמדות למחזור השני של התוכנית תתאפשר עד ל-25.08.22, התכנית תתקיים בקונטיקט, ארצות הברית בתאריכים 14-17.11.2022. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית