איירובוטיקס נרכשה על ידי ONDAS האמריקנית

אריק בריק, יו"ר חברת ONDAS אמר: "הצעת הרכישה של איירובוטיקס תספק טכניקות אסטרטגיות עסקיות לחברת האם ולשתי החברות הבנות״

airoboticsdrones

החברה האמריקנית ONDAS הודיעה על רכישת החברה הישראלית AEROBOTICS, המפתחת רחפנים אוטונומיים. 

החברה הרוכשת ONDAS מפתחת פתרונות לכטמ"מים והעברת נתונים אוטומטית בעזרת שתי החברות הבנות שלה ONDAS NETWORKS  ו-AMERICAN ROBOTICS.

חברת אונדס הודיעה כי רכש החברה הישראלית איירובוטיקס (פתח תקווה) יסייע להאצת הפיתוח בחברת אמריקן רובוטיקס ותרחיב את היקף היישומים של מוצרי החברה. 

באיירובוטיקס מדובר במערכת איירובוטיקס אופטימוס, שהיא פלטפורמת רחפן המיועדת למשימות של ביטחון המולדת (HLS), לשימושים תעשייתיים ולפרוייקטים של עיר חכמה.

אריק בריק, יו"ר חברת ONDAS אמר: "הצעת הרכישה של איירובוטיקס תספק טכניקות אסטרטגיות עסקיות לחברת האם ולשתי החברות הבנות. הרכישה עשויה לפתוח שווקים מחדשים ולשפר את יכולותינו לספק ללקוחותינו פתרונות על בסיס עולמי".

מאיר קלינר, מנכ"ל וממייסדי איירובוטיקס אמר: "אנו שמחים להצטרף למשפחת ONDAS שהוכיחה מנהיגות בשוק בפיתוח מוצרי אלחוט וטכנולוגיות תעשייתיות אוטומטיות. השיתוף יעניק לאיירובוטיקס הזדמנויות להתרחבות בעולם, בעיקר בארה"ב".

איירובוטיקס נוסדה בשנת 2014. המוצר שלה מערכת אופטימוס פועל בתנאי סביבה התובעניים ביותר. המוצר  עובר תהליך של רישוי ממלא בארה"ב. לחברה יש פעילות שיווק בארה"ב, ישראל, סינגפור ואיחוד האמירויות.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית