מנכ"ל ומייסד סייברארק:  לעובד ממוצע יש כיום יותר מ-30 זהויות דיגיטליות

״הזהויות מפוזרות כיום בכל מקום. בענן, על תחנות קצה, בתהליכי הפיתוח ולרוחב שרשרת האספקה״, הסביר אודי מוקדי, מנכ"ל ומייסד סייברארק

מנכ"ל ומייסד סייברארק:  לעובד ממוצע יש כיום יותר מ-30 זהויות דיגיטליות

קרדיט צילום: דרור סיתהכל

 

״הזהויות הדיגיטליות, שמספרן מגיע למאות ואלפי זהויות לארגון, יוצרות חוב אבטחה שהולך ומצטבר, מה שחושף ארגונים לסיכונים מוגברים, כגון: דליפת סיסמאות, שימוש זדוני בזהות ארגונית לבצע גישה לא מורשית למידע ועוד״, אמר אודי מוקדי, מנכ"ל ומייסד סייברארק הציג בכנס שבוע הסייבר באוניברסיטת ת"א. 

 לפי סקר שערכה החברה, לעובד ממוצע יש כיום יותר מ-30 זהויות דיגיטליות. יותר מכך, מספר זהויות המכונה עולה כיום על מספר הזהויות האנושיות פי 45 בממוצע.

לדברי מוקדי, "כל יוזמת מחשוב או דיגיטציה ארגונית מרכזית מובילה לגידול במספר האינטראקציות בין בני אדם, יישומים ותהליכים, מה שמוביל להיווצרותן של זהויות דיגיטליות רבות – של בני אנוש ושל מכונות. השימוש בזהויות דיגיטליות אלו מקל על האינטראקציות ועל הגישה של גורמי צד שלישי למידע ארגוני רגיש ולנכסי מידע הנדרשים כדי לבצע עבודה או פונקציה כלשהי.

״הזהויות מפוזרות כיום בכל מקום. בענן, על תחנות קצה, בתהליכי הפיתוח ולרוחב שרשרת האספקה. זו הסיבה שאנחנו קוראים לזהות שדה הקרב הבא של אבטחת הסייבר".

סייברארק מצאה גם, של-52% מכוח האדם בארגונים שנסקרו יש גישה כלשהי למידע רגיש, בעוד של-68 אחוזים מהזהויות הלא-אנושיות או מהבוטים יש גישה לנתונים ונכסי מידע רגישים.

"פלטפורמת אבטחת הזהויות של סייברארק מספקת פתרון מקיף להגנה על זהויות – אנושיות או של מכונות – באפליקציות ארגוניות, בכוח עבודה מבוזר, בעומסי עבודה היברידיים בענן ולאורך כל תהליכי הפיתוח ב- DevOps", סיכם מוקדי.

אולי יעניין אותך גם