משטרת צ'ילה משתמשת ברכבי סאנדקט של פלסן

11 רכבי סאנדקט נרכשו על ידי משטרת צ'ילה בסוף שנת 2019 ליחידת שמירת הסדר הציבורי במשטרה (COP) והם הגיעו לצ'ילה בסוף חודש פברואר 2020
 

https://www.plasan.com/sandcat

ממכרז שהוגש על ידי משטרת צ'ילה (Carabineros de Chile) לרכישת צמיגים עולה כי המשטרה משתמשת ב-11 רכבים משוריינים מדגם TPV Sandcat 4x4 מתוצרת החברה הישראלית פלסן.

האתר בספרדית Infodefensa.com מספר כי 11 הרכבים נרכשו על ידי משטרת צ'ילה בסוף שנת 2019 ליחידת שמירת הסדר הציבורי במשטרה (COP) וכי הרכבים הגיעו לצ'ילה בסוף חודש פברואר 2020.

TPV Sandcat 4x4 הוא רכב משוריין רב-משימתי נייד. ביכולתו לבצע מגוון רחב של משימות של אכיפת חוק, לחימה בטרור ומבצעים מיוחדים, שמירת שלום, ביטחון פנים, סיור גבולות וקרבות והוא משמש להובלת חיילים, משימות פיקוד ובקרה, שינוע אמל"ח והגנת אח"מים באזורי עימות.

לרכב שלדת פורד F-550 Super Duty והוא מצויד במנוע V8 טורבו דיזל בנפח 6.7 ליטר המאפשר לו להגיע למהירות של 120 קמ"ש ולהיכנס ולצאת במהירות ממצבים קשים, גם כשהוא עמוס בעד שמונה שוטרים או חיילים מצוידים.

הרכב יכול לחצות נחלים, לעבור תעלות, לטפס על מדרגות אנכיות, עליות תלולות ומדרונות צד וכן לנסוע במהירות דרך חול, סלעים, בוץ וקרח עם צמיגי מונעי תקרים. יש לו שריון מתקדם וקל המספק הגנה של Stanag Level 3 לצוות. 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית