קראומג'יק ביצעה הדגמה ארטילרית בצבא אסיאתי

מערכות הרדיו MANET רחבת-הפס של קראומג'יק (Creomagic) הישראלית, הדגימו תקשורת נתונים ורשתות במהירות גבוהה ללא זרימה, במהלך הדגמת שטח של רכישת מטרות ארטילריה

https://www.linkedin.com/posts/creomagic_manet-artilerry-meshabrnetwork-activity-6944576128070078464-2ygp?utm_source=linkedin_share&utm_medium=member_desktop_web

קראומג'יק (Creomagic) מפתחת ישראלית של פתרונות טכנולוגיית רשת אלחוטית קוגניטיבית במהירות גבוהה, הודיעה כי מערכות הרדיו MANET  רחבי-הפס שלה הדגימו תקשורת נתונים ורשתות במהירות גבוהה ללא זרימה, במהלך הדגמת שטח של רכישת מטרות ארטילריה, עבור צבא ממדינה אסיאתית ששמה לא נמסר. 

ההדגמה כללה פריסה רחבה של מכשירי רדיו לרכב CREOEDGE שהותקנו על גבי רכבי הלקוח ובאתרים נייחים, יחד עם מכשירי רדיו כף-יד טקטיים CREOHUB  המשמשים תצפיתנים קדמיים. רכישת יעדים והתאמות בוצעו באמצעות אפליקציית הווידאו התפעולית של החברה CREOAPP C2.

"הדגמנו פריסה מהירה של רשת תוך כדי תנועה, העברת מספר ערוצי וידאו ברזולוציה גבוהה, קול, קואורדינטות, מפות דיגיטליות והעברת טקסט מיידי; תמיכה ברכישת יעדים, שיתוף מיידי של קואורדינטות, הערכת נזקים מיידית והתאמת אש", הסביר אלכס שפוצ'ניק, מייסד שותף ומנכ"ל החברה.

"המלחמה באוקראינה מדגישה שוב את הדומיננטיות של ארטילריה, אבל גם את היעילות של הכפלת הכוח של מערכות תקשורת מעודכנות ומערכות חיישן-ליורה", אמר שפוצ'ניק.

לדברי החברה, על ידי הפעלה בטווחי ארטילריה טיפוסיים הן בשטח פתוח והן בסביבות עירוניות, ואפילו מעבר לקו הראייה, מיושם הרעיון של MANET שבו כל רדיו נוסף הוא הרחבה של הרשת, ומשפרים את הטווח ורוחב הפס שלה.

יתרה מכך, פתרון מוכח זה מאפשר ליחידות ארטילריה, אפילו כאלה המשתמשות במערכות נשק מדור קודם, לשדרג את קצב האש ואת ההסתברות לפגיעה, תוך מזעור נזקים נלווים וסיכון לאזרחים.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית