דיינמיט נובל מציגה גרסה חדשה למשגר טילי הנ"ט RGW110

המערכת עומדת להשלים מבחני הסמכה בחברה ואמורה להיות מוכנה לייצור סדרתי בעוד קצת יותר משנה. דיינמיט נובל נמצאת בבעלות של רפאל 

דיינמיט נובל מציגה גרסה חדשה למשגר טילי הנ"ט RGW110

Photo: Dynamit Nobel Defense website

חברת דיינמיט נובל דיפנס (DND) הגרמנית, הנמצאת בשליטה חלקית של חברת רפאל, מציגה  לראשונה בתערוכת יורוסאטורי 2022, הנערכת בימים אלו בפריז, את הגרסה האחרונה של משגר טילי הנ"ט הנורה מהכתף RGW110 HH-T. האתר הגרמני esut.de  מציין כי לגרסה זו יש עיצוב חדש הכולל ידית אחיזה  ויתד הבולט מקנה המשגר.

לדברי חברת DND, ה-RGW110 HH-T עומד להשלים את מבחני ההסמכה בחברה, והוא אמור להיות מוכן לייצור סדרתי בעוד קצת יותר משנה. הגרסה הבסיסית של המערכת מבוססת על יתרונות הראש הקרבי של משגר ה-Panzerfaust 3-IT ולשלב אותם עם הארגונומיה ותפיסת ההפעלה של סדרת ה-RGW.

DND רואה ב-RGW110 HH-T יורש ישיר ל-Panzerfaust 3, שיחגוג השנה 30 שנות שירות בצבא הגרמני, אך לטענת החברה עדיין מפגין כעת את "כוח הלחימה והביצועים ההרסניים" שלו במלחמת אוקראינה למרות גילו המתקדם.

ה-RGW110 HH-T קל יותר בשלושה ק"ג מה- Panzerfaust 3, ועם טווח פגיעה של עד 800 מ' - עם ובלי כוונת בקרת אש - יש לו בערך פי שניים טווח פגיעה מ-Panzerfaust 3 הקלאסי. גם יכולת הדיוק גדלה בהשוואה ל- Panzerfaust 3.

 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל