אין כזה דבר פרסום שלילי: אחרי שירדה על חברות ההייטק - תעשייה אווירית מפרגנת למהנדסות החברה

יותר מ- 600 אזכורים וחשיפה פוטנציאלית למיליוני גולשים (על פי נתוני חברת יפעת) קיבל השלב הראשון של קמפיין גיוס העובדים הרשתי של תעשייה אווירית. כעת משיקה החברה את השלב הבא בקמפיין 

מתוך הקמפיין של תעשייה אווירית 

לאחרונה ניתן פרס בטחון ישראל לסדרת לווייני "אופק", ובכוח אדם של תעשייה אווירית עשו מזה חגיגה ברשתות החברתיות. במקום לרדת על חברות היי-טק ישראליות, כפי שעשו בשלב הקודם של קמפיין גיוס העובדים ברשת, החליטו לפרגן למהנדסות החברה. בכך סוללת החברה את הדרך לנשים להגיש מועמדות לתפקידי מפתח בסגמנטים שונים בחברה. 

עד כה, כך לפי החברה, השלב הראשון בקמפיין גיוס העובדים הניב עשרות אייטמים תקשורתיים ועלייה של מאות אחוזים בחיפוש אחר "התעשייה האווירית" ברשת. יותר מ- 600 אזכורים וחשיפה פוטנציאלית למיליוני גולשים (על פי נתוני חברת יפעת). כעת, כאמור, קמפיין הגיוס עולה שלב ושם דגש על תרומתם של העובדים לביטחון המדינה. 

הקמפיין חושף את הטכנולוגיות פרי פיתוחם של מהנדסי ומהנדסות התעשייה האווירית. פיתוחים אלו כוללים את לווין התצפית "אופק" 16, מערכות מכ"ם של כיפת ברזל וברק, טיל "חץ" 3 ומל"ט "ההרון".

מהות קמפיין הגיוס, שהושק בחודש שעבר, היא להעביר מסר שלא כל מוצר או שירות היי-טק מביא תועלת משמעותית. בחברה רוצים לחשוף לעובדים פוטנציאלים את מגוון התחומים בהם ניתן להשתלב בחברה כמו לווינות, רובוטיקה, טילאות ומכ"ם. 

עבור החברה, המצב הנוכחי בשוק ההיי-טק מהווה הזדמנות, כאשר על פי כותרות אתרי החדשות ישנה עצירה בגיוס כוח אדם ואף פיטורים, בחלק מחברות הטכנולוגיה המקומיות והבינלאומיות הפועלות בישראל. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית