מטריקס רוכשת את חברת רדט

רדט סיימה את 2021 עם מחזור מכירות של מעל ל-100 מיליון ש״ח | ברדט כ-100 עובדים ועובדות במשרדים בפתח תקווה ובקרית אתא, אשר יצורפו לשורותיה של מטריקס

אמיר, טלי וליאת. צילום - RDT

חברת מטריקס מודיעה על רכישת 100% מחברת רדט (RDT) הישראלית, ספקית מובילה של פתרונות ומערכות למגוון רחב של טכנולוגיות. הרכישה כוללת גם את חברת אסיו ויז'ן. שתיהן מקבוצת רדט. 

רדט אשר סיימה את 2021 עם מחזור מכירות של מעל ל-100 מיליון ש״ח, מייצגת  ומשווקת בבלעדיות, את הפתרונות והמערכות של יצרנים מובילים בעולם, כגון FLUKE, UNITRONICS, TDK Lamda ועוד, לאלפי לקוחות מענפים שונים במשק הישראלי, בדגש על מגזרי הביטחון, ההיי-טק, התעשייה, האנרגיה, הקמעונאות והרפואה. בין לקוחותיה הבולטים: משרד הביטחון, רפאל, תנובה, סולראדג', אינטל, אנבידיה, טבע ורבים אחרים.

רדט מורכבת מחמש חטיבות: חטיבת בקרה ואוטומציה, המתמחה בייבוא ומכירות המספקת פתרונות ופרויקטים בתחום של מערכות בקרה למכונות, לתהליכים בתעשייה ולמבנים מתקדמים; חטיבת ציוד בדיקה ומדידה (צב"ד) שמספקת פתרונות לבדיקה ומדידה של פרמטרים פיסיקליים לסביבות פיתוח, ייצור ואחזקה.

חטיבת תקשורת המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ומגוונים עבור בדיקת תקשורת נתונים, סייבר,VoIP  ותקשורת חוטית ואלחוטית; חטיבת EMC & RF שאחראית על תכנון וביצוע פרויקטים מתקדמים בתחומים של תדרי רדיו, אנטנות, ותאימות אלקטרומגנטית (EMC); וחטיבת שירות וכיול, שכוללת מעבדת כיול, שירות ותיקונים, שמעניקה ללקוחותיה ערך מוסף ושירות מתקדם, הן במעבדה והן במתקני הלקוח.

אסיו ויז'ן מספקת פתרונות ופרויקטים בתחום עיבוד התמונה ומערכות VISION. אסיו מייצגת חברות כמו FLIR , TELEDYNE DALSA, SONY ועוד.

רדט (ראשי התיבות "רק דברים טובים"), הוקמה בשנת 1963 על ידי ישראל אדיר ז"ל, ושומרת עשורים רבים על מוניטין מעולה של מקצוענות, איכות, ושירות. רדט מנוהלת בעשרים השנים האחרונות על ידי טלי אדיר, ביתו של ישראל אדיר ז"ל, שמשמשת כיום כנשיאה ויו"ר החברה, ועל ידי אמיר קוזלובסקי, מנכ"ל החברה. ברדט כ-100 עובדים ועובדות במשרדים בפתח תקווה ובקרית אתא, אשר יצורפו לשורותיה של מטריקס. 

ליאת טננהולץ, סמנכ"לית מיזוגים ורכישות במטריקס, אמרה: "רדט היא חברה עם מוניטין מצוין אשר מייצגת את המוצרים המובילים והטובים ביותר בכל תחומי פעילותה. היא מציגה פלטפורמה איתנה ובריאה, בעלת ניסיון רב שנים ותשתית ניהולית ומקצועית חזקה, המהווה פוטנציאל להמשך התרחבות משמעותית של מטריקס.״ 

טלי אדיר, יו"ר ונשיאת רדט, אמרה: "אחרי קרוב ל-60 שנה של פעילות אני מוסרת את מפתחות הניווט לחברת מטריקס. רדט היא מפעל חיים של משפחת אדיר, אבל ללא הצוות הניהולי והעובדים המסורים שלנו לא הייתי יכולה להגיע לנקודה זו. ברצוני להודות לכל אחד מהם על הדרך המשותפת ועל כך שבכוחות משותפים רדט היא אכן חברה של 'רק דברים טובים'.״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית