הטריד מינית ברשת ומרחב הפיזי 34 קטינים, כולם עד גיל 16 - ונכלא ל-13 שנות מאסר

הנאשם ניהל שיח בעל תוכן מיני עם הקטינים, במטרה לבצע בהם עבירות מין. כשיטת פעולה, התייצג הנאשם בפני הקטינים בדמויות בדויות שונות ואף לעיתים השתמש במספר דמויות במקביל. כמו כן, קיים הנאשם יחסי מין עם חמישה קטינים בני 14 עד 16 וביצע מעשים מגונים בשלושה קטינים אחרים

 bigstock

ביהמ"ש המחוזי מרכז (הרכב כב' סגנית הנשיאה ברודי) גזר על יקיר בן דוד 13 שנות מאסר בפועל לאחר שהודה והורשע בהסדר טיעון שורה של עבירות מין רבות וחמורות שבוצעו הן במרחב המקוון והן במרחב הפיזי, כלפי 34 קטינים, כולם עד גיל 16.

ביהמ"ש גזר על הנאשם גם מאסר על תנאי ופיצויים לנפגעי העבירה. הסדר הטיעון כלל תיקונים במספר בודד של אישומים ולא כלל הסכמה לעניין העונש.

על פי כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי עו"ד אלכסנדרה קרא ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, במהלך השנים 2015-2020, ועד למועד מעצרו ב-15.9.2020, פנה הנאשם לקטינים באמצעות אתרי אינטרנט ויישומונים שונים והציג את עצמו כמארגן מסיבות המפרסם את עבודתו, בין היתר, באינסטגרם.

הנאשם ניהל שיח בעל תוכן מיני עם הקטינים, במטרה לבצע בהם עבירות מין. כשיטת פעולה, התייצג הנאשם בפני הקטינים בדמויות בדויות שונות ואף לעיתים השתמש במספר דמויות במקביל, תוך שימוש בחשבונות פיקטיביים ברשתות החברתיות, הכל על מנת לשכנע את הקטינים לשלוח תמונות מיניות וליצור עמו אינטראקציה מינית.

הנאשם לא נשאר במרחב המקוון, וב-10 מקרים נפגש עם הקטינים פיזית. באחד המקרים, ביצע הנאשם בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים מעשה סדום בנסיבות אינוס, מעשים מגונים וכן גרם לו לבצע בו מעשה סדום ומעשים מגונים, בנסיבות אינוס.

כמו כן, קיים הנאשם יחסי מין עם חמישה קטינים בני 14 עד 16 וביצע מעשים מגונים בשלושה קטינים אחרים.

נוסף על כך, הנאשם פנה לקטינים נוספים תוך שהוא מציג את עצמו בזהות בדויה, לעיתים כקטינה כבת 14-16 ולעיתים כנער גאה בן 15. במהלך ההתכתבויות הללו, ובהתייצגו בכזב, ניהל הנאשם שיח בעל תוכן מיני עם הקטינים, במטרה לבצע בהם עבירות מין.

כך, ביקש הנאשם במהלך ההתכתבויות כי הקטינים ישלחו לו תמונות עירום שלהם, והם נענו לבקשותיו. בחלק מהמקרים הפעיל הנאשם, בדמויותיו הבדויות, לחץ על הקטינים לפגוש בנאשם ולקיים עמו מגע מיני.

החקירה בתיק נוהלה ביחידה 105 בלהב 433 במשטרת ישראל העוסקת בהגנה על קטינים במרחב המקוון.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית